Quote from Guest on 3 April 2011, 16:06Hej springarvänner, har det tinat/torkat på Årstasidan av Årstaviken än? Det var så väligt isigt och blött där senast jag försökte (för två veckor sen)
Hej springarvänner, har det tinat/torkat på Årstasidan av Årstaviken än? Det var så väligt isigt och blött där senast jag försökte (för två veckor sen)
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 16:16Jag sprang där i tisdags och då var det med livet som insats.
Okänt hur det har tinat sen dess, med plusgrader några nätter och så.
Jag sprang där i tisdags och då var det med livet som insats.
Okänt hur det har tinat sen dess, med plusgrader några nätter och så.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:04Norrsluttningen brukar dröja ett antal veckor, så var det isigt i tisdags är det nog inte bart nu.
Norrsluttningen brukar dröja ett antal veckor, så var det isigt i tisdags är det nog inte bart nu.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 18:46Tack för info, då kör jag på alternativa rundor några veckor till.
Tack för info, då kör jag på alternativa rundor några veckor till.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 19:20Det var isigt igår när jag sprang.
Det var isigt igår när jag sprang.
Quote from Lars Breström on 3 April 2011, 20:00Jag sprang fem varv i onsdags. På södersidan är det livsfarligt i vissa backar.
I en av backarna satte jag mig på huk och åkte kana ner, det var kul. Femte gången hade jag fått in riktigt bra snitts 🙂
Jag sprang fem varv i onsdags. På södersidan är det livsfarligt i vissa backar.
I en av backarna satte jag mig på huk och åkte kana ner, det var kul. Femte gången hade jag fått in riktigt bra snitts 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 10:22Jona, vilka är dina alternativrundor?
Bor också i området och är relativt nyinflyttad...
Jona, vilka är dina alternativrundor?
Bor också i området och är relativt nyinflyttad...
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 18:58Jag kombinerar olika varianter av: Springa runt södermalm, runt gamla stan, runt kungsholmen. Men jag avråder från Kungsholmen, delen mellan Västerbron och Fredhäll är blöt och isig. Jag tror du kan se mina rundor om du klickar? Dock inte superhaj på funb
Jag kombinerar olika varianter av: Springa runt södermalm, runt gamla stan, runt kungsholmen. Men jag avråder från Kungsholmen, delen mellan Västerbron och Fredhäll är blöt och isig. Jag tror du kan se mina rundor om du klickar? Dock inte superhaj på funb
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 08:48Jo, det kan jag, dvs se dina rundor. Men först efter du hade påminnt mig... (#)
Jo, det kan jag, dvs se dina rundor. Men först efter du hade påminnt mig... (#)
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 20:21Hej! Är det nån som vet hur lång sträckan när man börjar i Skanstull och springer över "nya" oranga bron och över den gamla bron? Min GPS har fått fnatt de tre senaste gångerna jag sprungit där.
Hej! Är det nån som vet hur lång sträckan när man börjar i Skanstull och springer över "nya" oranga bron och över den gamla bron? Min GPS har fått fnatt de tre senaste gångerna jag sprungit där.