Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det möjligtvis någon som har koll på underlaget om man kör kungholmen + tranebergsbron + brommaplan + drottningholm +en bit till mot ekerö och sen tillbaka samma väg?

Hur ser cykelbanan ut? Barmark? snö? Is? Antar att det varierar lite men någon kan k

Just själva Kungsholmen är nog bäst i stan för närvarande iaf. Utåt vet jag inte men ska höra under dagen. Letar nämligen långpassmöjligheter jag med då jag idag har konstaterat att Täby är inte ens närheten av att vara ett alternativ på lördag.

Jag sprang mellan Abrahamsberg och Alvik i morse och det är isigt men inte jämn blankis. Det var en av de bästa bitarna i min runda, för mig som lyckades ha sönder ena "selen" till broddarna när jag skulle dra på dem på skorna och därför fick springa utan

Härligt Mackan. Kör en testpilotvända ut till drottningholm och rapportera sen läget 🙂

Nu regnar de ju i alla fall så isen kanske smälter bort litegran. Tyvärr lovar sen SMHI minusgrader och snö längre fram i veckan 🙁

Tja!
Jag sprang nyss från Brommaplan och ut mot Ekerö. Det är isigt mellan Brommaplan och Nockebybron. Men det går bra att springa i bilspåren som blivit då de är ganska breda och isfria. Sedan på Nockebybron och framåt var det endast blöt asfalt någon en

det ser ju riktigt lovande ut då. Bara att hoppas på att SMHI har fel och att det blir fortsatt plusgrader.