Quote from Guest on 24 April 2009, 10:39Hej!
Jag är en student från KTH som håller på med en studie av träningsutrustning. Svara gärna på frågorna i min enkätundersökning och delta i utlottningen av träningsprodukter från svenska kvalitetsmärken!
Länkt till enkäten:
http://FreeOnlineSurveys
Hej!
Jag är en student från KTH som håller på med en studie av träningsutrustning. Svara gärna på frågorna i min enkätundersökning och delta i utlottningen av träningsprodukter från svenska kvalitetsmärken!
Länkt till enkäten:
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:49Knepigt ställda frågor där. Hur mycket har du tänkt till där innan du formade frågorna ? Det verkar som om frågorna utgår från att man har fotpod om man ska mäta distans, så är ju inte fallet med Garmins GPS produkter...
Knepigt ställda frågor där. Hur mycket har du tänkt till där innan du formade frågorna ? Det verkar som om frågorna utgår från att man har fotpod om man ska mäta distans, så är ju inte fallet med Garmins GPS produkter...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:54Jag håller med lite där. Vissa frågor så kunde man inte riktigt få in GPS-klocka. Och sen när det stod vad skulle du kunna tänka dig betala för ovanstående så har jag redan det så jag vill inte betala något alls för det =)
Jag håller med lite där. Vissa frågor så kunde man inte riktigt få in GPS-klocka. Och sen när det stod vad skulle du kunna tänka dig betala för ovanstående så har jag redan det så jag vill inte betala något alls för det =)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 19:04Max fem minuter...låter ju ändå som ett träningsinslag???!!! Okidoki ...vem gör det snabbast typ....??!!? KÖÖÖÖÖÖÖRRRR....!
Max fem minuter...låter ju ändå som ett träningsinslag???!!! Okidoki ...vem gör det snabbast typ....??!!? KÖÖÖÖÖÖÖRRRR....!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:13Tog tyvärr inte tid, mätte heller inte pulsen... Vilket nederlag 🙁
Tog tyvärr inte tid, mätte heller inte pulsen... Vilket nederlag 🙁
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:01Malin gumman.!!?..nu kör vi den igen.!!?..å det är bara du mot mig.!!?..å det är fantastiska hundraåttiotusen i förstapriset å den andra får bara jogga därifrån knappt me brallorna på...ETT,TVÅ,KÖÖÖÖÖÖRRRR....?!......Djävlar du VANN...jaha då fär jag väl
Malin gumman.!!?..nu kör vi den igen.!!?..å det är bara du mot mig.!!?..å det är fantastiska hundraåttiotusen i förstapriset å den andra får bara jogga därifrån knappt me brallorna på...ETT,TVÅ,KÖÖÖÖÖÖRRRR....?!......Djävlar du VANN...jaha då fär jag väl
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 08:39Sådärja
Sådärja