Quote from Guest on 14 March 2010, 23:47Jag tränar Undervattensrugby 3 gånger i veckan, Capoeira 2 gånger i veckan och lite annat när de finns tid. Jag ska försöka kombinera med löpning inför Lidingöloppet i höst. Nu funderar jag lite på om någon har koll på hur bra konditionsträning undervatte
Jag tränar Undervattensrugby 3 gånger i veckan, Capoeira 2 gånger i veckan och lite annat när de finns tid. Jag ska försöka kombinera med löpning inför Lidingöloppet i höst. Nu funderar jag lite på om någon har koll på hur bra konditionsträning undervatte
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 23:57Mycket intressant fråga som jag funderat på själv, jag spelade ett par år när jag var yngre (sista säsongen jag var med gick vi upp i elitserien men jag började jobba på annan ort så jag var aldrig med i elitserien själv)
Jag kan känna att jag fortfarand
Mycket intressant fråga som jag funderat på själv, jag spelade ett par år när jag var yngre (sista säsongen jag var med gick vi upp i elitserien men jag började jobba på annan ort så jag var aldrig med i elitserien själv)
Jag kan känna att jag fortfarand
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 08:15Mer än 30 år sen min uv-rugbykarriär tog slut (hette uv-polo på den tiden), men jag tror så här: uv-rugby motsvarar intervallträning i löpning - dvs du tränar hjärtats maxkapacitet o i viss mån mjölksyra. Mend et ger inte så mycket för löpning, eftersom d
Mer än 30 år sen min uv-rugbykarriär tog slut (hette uv-polo på den tiden), men jag tror så här: uv-rugby motsvarar intervallträning i löpning - dvs du tränar hjärtats maxkapacitet o i viss mån mjölksyra. Mend et ger inte så mycket för löpning, eftersom d
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 09:04Se mitt svar här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=669680
Se mitt svar här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=669680
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 23:45Tack för svaren 🙂 Att det skulle motsvara intervallpass låter bra, jag har själv svårt att få till dessa när jag är ute och springer, det blir oftast bara någorlunda samma tempo med lite ökningar ibland. Då får jag ha längre pass i löpningen för att få t
Tack för svaren 🙂 Att det skulle motsvara intervallpass låter bra, jag har själv svårt att få till dessa när jag är ute och springer, det blir oftast bara någorlunda samma tempo med lite ökningar ibland. Då får jag ha längre pass i löpningen för att få t