Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 15:40Synd att du blev tvungen att emigrera bara för att jag körde om dig på Sturegatan/Lidingövägen i fjol, så allvarligt var det väl inte? Du hade ditt gamla MTB-ök då med barnsadel på, inte lätt att rycka då 😉
Du behöver ju inte utmana dig själv varje gång
Synd att du blev tvungen att emigrera bara för att jag körde om dig på Sturegatan/Lidingövägen i fjol, så allvarligt var det väl inte? Du hade ditt gamla MTB-ök då med barnsadel på, inte lätt att rycka då 😉
Du behöver ju inte utmana dig själv varje gång
Quote from Jan Lundquist on 25 September 2007, 15:48Jessica, det är OK att jobba hur mycket man vill men om man skaffar barn och jobbar t ex 60 h så undrar jag vad man ska ha barnen till.
/Stina med två barn och jobbar heltid vilket känns för mycket men jag har inte mycket att välja på.
Jessica, det är OK att jobba hur mycket man vill men om man skaffar barn och jobbar t ex 60 h så undrar jag vad man ska ha barnen till.
/Stina med två barn och jobbar heltid vilket känns för mycket men jag har inte mycket att välja på.
Quote from Fredrik Närenfors on 25 September 2007, 15:54"överträning har att göra med hur mycket individen är van att träna och hur mycket den helt plötsligt börjar träna."
Njaaaaa. Jag tror nog att vi talar om två olika saker. Överträning är ett faktiskt sjukdomstillstånd som kan ta månader och år att komma
"överträning har att göra med hur mycket individen är van att träna och hur mycket den helt plötsligt börjar träna."
Njaaaaa. Jag tror nog att vi talar om två olika saker. Överträning är ett faktiskt sjukdomstillstånd som kan ta månader och år att komma
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 16:06"60 timmar arbetstid låter lite i överkant, men jag ska inte döma någon"
60 timmar är för många en vardagssituation. En vän till mig har en "affär" och han kör 9-18 och 10-14 som öppettid. Det är 50 timmars öppet tid per vecka (ja, ja vet att det är 49,
"60 timmar arbetstid låter lite i överkant, men jag ska inte döma någon"
60 timmar är för många en vardagssituation. En vän till mig har en "affär" och han kör 9-18 och 10-14 som öppettid. Det är 50 timmars öppet tid per vecka (ja, ja vet att det är 49,
Quote from Ingemar Lindgren on 25 September 2007, 16:1460-timmarsveckor ar ett overgaende fenomen. Jag har precis varit pappaledig i 8 manader och dessforinnan inte jobbate heltid pa flera ar for att hinna vara med mina barn - just nu rakar det vara lite obalans at andra hallet ; ) Men jag ska inte ge mig in
60-timmarsveckor ar ett overgaende fenomen. Jag har precis varit pappaledig i 8 manader och dessforinnan inte jobbate heltid pa flera ar for att hinna vara med mina barn - just nu rakar det vara lite obalans at andra hallet ; ) Men jag ska inte ge mig in
Quote from Ingemar Lindgren on 25 September 2007, 16:18Raymond, jag spanade efter dig for att se om jag skulle fa en ny chans, men det var faktiskt du som fegade och bytte jobb och pendelvag, fy skams! Vi far ta ett nytt race nar jag ar tillbaka pa Lidingo om nagra ar 🙂
Raymond, jag spanade efter dig for att se om jag skulle fa en ny chans, men det var faktiskt du som fegade och bytte jobb och pendelvag, fy skams! Vi far ta ett nytt race nar jag ar tillbaka pa Lidingo om nagra ar 🙂