Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Finns det någon officiell tråd för iPhone app:en att komma med önskemål på saker som borde läggas till / ändras?

Uppdateringen fick min funbeat-app att sluta fungera... Någon annan som haft problem med just uppdateringen?

inte bra. Kan du beskriva hur långt du kommer i appen? Vad händer?

Kul med FunBeat och att det utvecklas vidare... Sitter och väntar på appen till Android =) Men gissar att den som väntar på nått gott!

Gott jobbat i alla fall!

Inte mycket hjälp, men för mig funkar den uppdaterade bra liksom den gamla funkade bra. (Både för iPhone 3G och 4) Kanske har jag bara tur?

Den gamla funkade iaf bra för mig - den nya har jag inte testat än (tror jag)

Nu funkar den! 🙂

Vad som hände var att när uppdateringen laddades hem fastnade appen i "vänta-läge" i nästan 2 dygn. Jag kom inte åt den gamla och kunde inte heller ta bort den och börja om.

Detsamma hände för mig, uppdateringen fastnade och appen försvann från den mapp där jag hade lagt den gamla appen. Plötsligt dök den nya appen upp igen och fungerade också, fast nu låg den inte längre i någon mapp.

Aha! Då var det nog lyckligtvis (?) inte FunBeat-appens fel, jag har flera ggr varit med om precis det där med andra appar.

Jag gillar att den nu visar alla de olika träningsformer man har nyttjat den senaste tiden, som på websidan - i den tidigare versionen såg jag bara löpning / crosstraining (som jag dessutom inte kört på jäkligt länge)

Nu hoppas jag på stöd i kommentarslä