Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

Vill bara uppmärksamma att det kommit en ny uppdatering på forerunner 910.

Förhoppningsvis har dom arbetat bort en del av problemen :/

Från garmins sida:

Changes made from version 2.40 to 2.50:
Fixed several problems causing shutdowns during bik

Har uppdaterat till 2.5 i min 910xt, men den stänger av sig när man använder "courses/banor" precis som förut. Ingen förbättring där tyvärr. Duktigt less på skiten.

Det enda som jag har haft "problem" med är att tempot pendlat lite för mycket... Nu är det korrigerat så jag är nöjd! Grymt bra klocka tycker jag. speciellt simfunktionen 😀

Samma problem med courses fortfarande jag med. 🙁

Ja, klockan är säkert hur grym som helst. Men vad hjälper de när skiten inte funkat. Min 305a funkar betydligt bättre än 910:an.

Hej!
Jag försöker uppdatera programvaran i min 910XT min det funkar inte 🙁
Jag har följt tipsen som finns på garmins support när det gäller inställningar i interntet explorer men det funkar inte, usb ant stickan skickar inte uppdateringen till klockan n

Hos mig så krashar/hänger sig programvaran till ANT-stickan ganska ofta vilket gör att man inte kan skicka /ta emot data. Kan det vara nått sånt?

Johan, jag kan föra över mina träningspass från klockan till garmin connect via ANT stickan, men när jag skall få över uppdateringen så går det inte. Har du fått in din uppdatering till klockan?

Jag har inte haft några problem med min 910.
Det jag stör mig på är höjdvisningen i Garmins program som börjar på - 200 m. Hur gör man för att få bort det?
C

Anders: Jag antar att du har gått till denna sida: https://buy.garmin.com/shop/store/fr910update.jsp
Tryck på knappen "update software". När du har gjort det så ska ANT agenten visa att det finns en programvara som väntar på att laddas ner till klockan. D

12