Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 21:40Tack för tipset, jag hade inte lagt till websidan i betrodda platser, efter att jag gjort det funkade det 🙂
Tack för tipset, jag hade inte lagt till websidan i betrodda platser, efter att jag gjort det funkade det 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 01:16Kul att kunna hjälpa till 🙂
Kul att kunna hjälpa till 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 20:26Tack Staffan, mig har du också hjälpt!
Tack Staffan, mig har du också hjälpt!
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:28Har man inte noterat det finns det nu en 2.6. Jag har uppdaterat men inte använt klockan sedan dess. Jag har inte heller haft de problem som adresseras i den här uppdateringen. Inget nytt om barometern.
https://buy.garmin.com/shop/store/fr910update.jsp
Har man inte noterat det finns det nu en 2.6. Jag har uppdaterat men inte använt klockan sedan dess. Jag har inte heller haft de problem som adresseras i den här uppdateringen. Inget nytt om barometern.
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 21:45Nu ännu en uppdatering som påstås kunna förbättra precisionen på barometerfunktionen, ska bli spännande att testa.
Nu ännu en uppdatering som påstås kunna förbättra precisionen på barometerfunktionen, ska bli spännande att testa.
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 22:00Min Ant vill inte slänga över uppdateringen till klockan... någon som vet varför?
Min Ant vill inte slänga över uppdateringen till klockan... någon som vet varför?
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 22:35Nix, fungerade för mig.
Nix, fungerade för mig.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 10:35Jag hade samma problem och kontaktade Garmin om det.
Det finns en uppdatering av ANT programmet.
Uppdatera ANT och sedan så funkar uppdatering av klockan.
Jag hade samma problem och kontaktade Garmin om det.
Det finns en uppdatering av ANT programmet.
Uppdatera ANT och sedan så funkar uppdatering av klockan.
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 15:06Har kört 2 pass á 3 varv på Lill-Janskogens kuperade gröna bana nu och måste säga att barometerfunktionen faktiskt verkar ha blivit avsevärt bättre med senaste uppdateringen 2.70.
Efter att idag ha väntat på kalibrering och kört mitt pass har den hållit
Har kört 2 pass á 3 varv på Lill-Janskogens kuperade gröna bana nu och måste säga att barometerfunktionen faktiskt verkar ha blivit avsevärt bättre med senaste uppdateringen 2.70.
Efter att idag ha väntat på kalibrering och kört mitt pass har den hållit