Quote from Guest on 4 February 2009, 22:26Har haft ett uppehåll för att bli av med snuva/hosta. För en månad sedan klarade kroppen av att springa på asvalt 2 ggr i veckan.
Vad händer i kroppen när man ej springer på en månad?
Börja långsamt eller testa och se?
Har haft ett uppehåll för att bli av med snuva/hosta. För en månad sedan klarade kroppen av att springa på asvalt 2 ggr i veckan.
Vad händer i kroppen när man ej springer på en månad?
Börja långsamt eller testa och se?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 22:36Jag känner inte till om du har haft skadeproblem.
Men annars finns det väl inget hinder för att du ska kunna springa på asfalt.Men visst kan det vara klokt att ta det lite lugnare första gången efter ganska lång vila.
Jag känner inte till om du har haft skadeproblem.
Men annars finns det väl inget hinder för att du ska kunna springa på asfalt.
Men visst kan det vara klokt att ta det lite lugnare första gången efter ganska lång vila.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 22:37Du har nog tappat lite kondis på den månaden, så ha inte samma förväntningar på dig. Kanske kan du korta passet lite, ta det lite långsammare och se till att varva ner lite extra. Det är mina tips.
Du har nog tappat lite kondis på den månaden, så ha inte samma förväntningar på dig. Kanske kan du korta passet lite, ta det lite långsammare och se till att varva ner lite extra. Det är mina tips.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 22:56Inga skadeproblem, endast snuv/hosta.
Inga skadeproblem, endast snuv/hosta.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 10:43På två veckor glömmer inte lederna hur det är att springa på asfalt så du kan säkert ösa på som vanligt om du bara blivit frisk!
På två veckor glömmer inte lederna hur det är att springa på asfalt så du kan säkert ösa på som vanligt om du bara blivit frisk!
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 18:39Asfalt är stummare. Lederna tränas upp långsammare. Frågan är om dom förslappas långsammare också?
Asfalt är stummare. Lederna tränas upp långsammare. Frågan är om dom förslappas långsammare också?
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 21:07Jag har nu testat att faktiskt kuta minst en km varje dag då jag var dödssjuk och det var i alla fall för mig en otroligt positiv erfarenhet. Jag rörde kroppen i enlighet med vad domarna i en gångtävling enligt deras regler skulle diska mig å kände direkt
Jag har nu testat att faktiskt kuta minst en km varje dag då jag var dödssjuk och det var i alla fall för mig en otroligt positiv erfarenhet. Jag rörde kroppen i enlighet med vad domarna i en gångtävling enligt deras regler skulle diska mig å kände direkt
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 21:26våra definitioner av dödssjuk verkar skilja sig åt en smula (#)
våra definitioner av dödssjuk verkar skilja sig åt en smula (#)
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 21:57Naturligtvis AT....?!
"Ni tjejer snackar om att föda barn men visste ni bara hur en karl har det när han har en riktigt flunsa".......Å den gränsen hade jag passerat AT....å med flera millimetrar...bombis typ//Kjell.
Naturligtvis AT....?!
"Ni tjejer snackar om att föda barn men visste ni bara hur en karl har det när han har en riktigt flunsa".......Å den gränsen hade jag passerat AT....å med flera millimetrar...bombis typ//Kjell.
Quote from Elias Engqvist on 5 February 2009, 22:36Lars, ja, effekten av ledernas träning håller i sig längre också!
Lars, ja, effekten av ledernas träning håller i sig längre också!