Quote from Guest on 2 October 2011, 18:52Springer idag med ett par Nike Pegasus 26 som börjar bli så pass slitna att jag snart måste byta ut dem. De har fungerat helt ok för mig. Vad jag vill ha ut av mitt nya par är dels att de gärna får vara lättare men fortfarande ha en ok dämpning.
Hr tit
Springer idag med ett par Nike Pegasus 26 som börjar bli så pass slitna att jag snart måste byta ut dem. De har fungerat helt ok för mig. Vad jag vill ha ut av mitt nya par är dels att de gärna får vara lättare men fortfarande ha en ok dämpning.
Hr tit
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 19:02Jag kan annars rekommendera Pegasus 28 som faktiskt är lättare än 26:an. De har mer/annorlunda dämpning trots att de är något tunnare. De är även mjukare och följsammare i både sula och överdel. Jag har båda 26 och 28 och trivs i båda. 28:an är som att gå
Jag kan annars rekommendera Pegasus 28 som faktiskt är lättare än 26:an. De har mer/annorlunda dämpning trots att de är något tunnare. De är även mjukare och följsammare i både sula och överdel. Jag har båda 26 och 28 och trivs i båda. 28:an är som att gå
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 19:06jag älskar mina lunareclipse + och köpte mitt andra par igår. Springer också i asics 2150 och ascis kinsei. När det jag vill att det ska gå fort tar jag på eclipsen för de känns knappt i jämförelse med de andra pjäxorna.
jag älskar mina lunareclipse + och köpte mitt andra par igår. Springer också i asics 2150 och ascis kinsei. När det jag vill att det ska gå fort tar jag på eclipsen för de känns knappt i jämförelse med de andra pjäxorna.
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 19:14Testat och har de tre nämnda modellerna.
Jag bytte från Pegasus till Lunarglide, kan varmt rekommendera denna sko (den har varit med under hela 2011, 75 mil sedan i April och känns som ny.
Eliten använder jag mer som en tempo- kortdistanssko, till inter
Testat och har de tre nämnda modellerna.
Jag bytte från Pegasus till Lunarglide, kan varmt rekommendera denna sko (den har varit med under hela 2011, 75 mil sedan i April och känns som ny.
Eliten använder jag mer som en tempo- kortdistanssko, till inter
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 19:35sorry jag är så förtjust i mina eclipse så jag läste inte att det är elite du spanat in... jaja nu vet du iaf att jag är nöjd med mina eclipsar... 😉
sorry jag är så förtjust i mina eclipse så jag läste inte att det är elite du spanat in... jaja nu vet du iaf att jag är nöjd med mina eclipsar... 😉
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 23:10Jag har ett par elite+2 och använder dem till det mesta inklusive långpass. Skulle inte tveka att springa en asfaltmara med dem. Enda kruxet är hälen och där gillar jag Asics skor mer. Men knyter jag skorna ordentligt med alla snörhål så fungerar de.
Jag
Jag har ett par elite+2 och använder dem till det mesta inklusive långpass. Skulle inte tveka att springa en asfaltmara med dem. Enda kruxet är hälen och där gillar jag Asics skor mer. Men knyter jag skorna ordentligt med alla snörhål så fungerar de.
Jag
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 00:07Ok, har fått svar på mina frågor och kommer nog avvakta med lunareliten ett tag till och kör på med pegasus 28.
Ok, har fått svar på mina frågor och kommer nog avvakta med lunareliten ett tag till och kör på med pegasus 28.
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 14:57Kommit fram till att Pegasus funkar bra för min del iaf. Kört med Kinvara på tempopass och tävling, denna sko är väldigt skön men blir till att köpa en större storlek till nästa år.
Kommit fram till att Pegasus funkar bra för min del iaf. Kört med Kinvara på tempopass och tävling, denna sko är väldigt skön men blir till att köpa en större storlek till nästa år.