Quote from Guest on 30 April 2013, 16:28Hej, jag ska springa ett enmilslopp om 7 veckor och skulle behöva lite tips på träningsupplägg sista sju veckorna.
Jag springer milen på ca 45 idag men vill såklart sänka mig så mycket som möjligt fram till loppet. Jag har däremot ett litet krav, jag spr
Hej, jag ska springa ett enmilslopp om 7 veckor och skulle behöva lite tips på träningsupplägg sista sju veckorna.
Jag springer milen på ca 45 idag men vill såklart sänka mig så mycket som möjligt fram till loppet. Jag har däremot ett litet krav, jag spr
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 16:38Synd att du inte kan springa iaf en dag till i veckan, då de flesta bra träningsplaneringar har ett intervall-pass, ett tröskel/tempo-pass och ett långpass. Tycker absolut att du ska förlänga din längsta runda med ca 1 km per vecka tills du känner att du
Synd att du inte kan springa iaf en dag till i veckan, då de flesta bra träningsplaneringar har ett intervall-pass, ett tröskel/tempo-pass och ett långpass. Tycker absolut att du ska förlänga din längsta runda med ca 1 km per vecka tills du känner att du