Quote from Guest on 7 July 2011, 22:18Hej, jag ska springa LL30 1:a gången och tänkte höra hur banan står sig gentemot Ursvik Xtremen? någon som vet?
Hej, jag ska springa LL30 1:a gången och tänkte höra hur banan står sig gentemot Ursvik Xtremen? någon som vet?
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 22:28Xtreamen i Ursvik är jobbigare än Lidingö i mitt tycke. Förlägg lite träningspass där och du kommer tycka Lidingöloppet är enkelt.
Xtreamen i Ursvik är jobbigare än Lidingö i mitt tycke. Förlägg lite träningspass där och du kommer tycka Lidingöloppet är enkelt.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 11:37Faktiskt sant, backen efter 4 km är riktigt jobbig och i övrigt mycket backar, bra träningsbana! Där kan man även lätt springa 30km på olika slingor om man inte bara vill koncentrera sig på två varv runt 15km.
Faktiskt sant, backen efter 4 km är riktigt jobbig och i övrigt mycket backar, bra träningsbana! Där kan man även lätt springa 30km på olika slingor om man inte bara vill koncentrera sig på två varv runt 15km.
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 19:21Tack för svar jag hade tänkt ta x-tremen och sen bygga på så att jag kommer upp i tre mil.
Tack för svar jag hade tänkt ta x-tremen och sen bygga på så att jag kommer upp i tre mil.
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 22:51Jag har sprungit några Lidingölopp och en gång Xtremespåret två varv. Det är ungefär lika jobbigt, fast på lite olika sätt. Backarna är lite olika fördelade över sträckan.
Jag har sprungit några Lidingölopp och en gång Xtremespåret två varv. Det är ungefär lika jobbigt, fast på lite olika sätt. Backarna är lite olika fördelade över sträckan.