Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonUppsala triathlon
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

Jag skulle vilja få tag på uppsala Triathlon/IK Fyris, vilket verkar vara lite halvsvårt för tillfället. Hemsidan verkar vara nere och jag kan inte hitta något tfn nr/mailadress.

Så är du med i klubben eller har någon kontaktinformation så skulle

Uppsala triathlon har en ny hemsida som väl inte är helt färdig, men kontaktinformation till styrelsen borde finnas i alla fall.

http://www2.idrottonline.se/default.aspx?id=208374&epslanguage=sv

Stort tack Emmy!

Tjena Robin!

Kul att du är intresserad av IK Fyris! Jag kollade vår hemsida och tror inte jag hittade träningstiderna, för tillfället kör vi enbart gemensam simning regelbundet. Vi kör 19.30-21.00 på fyrishov måndag/onsdag så kom gärna ner och prova på o

Tjena Mikael,

Tackar för inbjudan, de dagarna krockar dock för tillfället med min crawl-kurs så det dröjer nog ca 3 veckor till innan jag kommer ned. Finns det någon nybörjargrupp/bana på er simträning? Kör rätt mycket bassängkantshäng för tillfället och

Kör du crawl-kursen med Kroon? Den är riktigt bra. Vi har inte så många banor men det går alltid att anpassa passen efter individen och hos oss simmar nybörjare bredvid storsimmare och det funkar kanon så det är bara komma ner och köra sen! De flesta är v

Jag simmar med Kroons, just nu i deras sommarprogram för personer som siktar på Vansbro. Vi har simtider varje kväll samt lördagmornar. Jag simmar ungefär fyra-fem ggr/vecka. Kommer fortsätta med Kroons grupper i höst för tränarna är så superbra, men geno

Om jag känner Fyris rätt så är alla välkomna till dom.

Efter Vansbrosimningen tar Kroons sommaruppehåll t o m slutet av augusti.
Jag vill inte träna utan klubb i så många veckor.
Uppsala simsällskap är mest för barn.
Skulle vilja simma med IK Fyris i juli och augusti.
Om även dom har sommaruppehåll får jag

Kan få vara med på min simträning under sommaren.
90 min simning sen gå upp till huset och grilla och svepa ett par kalla (H)

12