Quote from Guest on 13 March 2009, 18:40Här kommer den sedan utlovade informationen:
Uppsartsgrupp i löpning
Uppsala löparklubb kommer under 2 månader i vår till att köra igång med en uppstartsgrupp i löpning.
Vi vänder oss till dig som redan har sprungit lite eller tränat något annat tex gym
Här kommer den sedan utlovade informationen:
Uppsartsgrupp i löpning
Uppsala löparklubb kommer under 2 månader i vår till att köra igång med en uppstartsgrupp i löpning.
Vi vänder oss till dig som redan har sprungit lite eller tränat något annat tex gym
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 18:50Kul! Jag kommer 🙂
Kul! Jag kommer 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:14Ja du Jens..!..undrar om inte detta var det roligaste som jag läst om Uppsala-idrotten 2009...trots Storvreta,Almtuna,Sirius å basketen...``???!!....Skitabra...kör på bara!?:D:D:D:D:D:D
Ja du Jens..!..undrar om inte detta var det roligaste som jag läst om Uppsala-idrotten 2009...trots Storvreta,Almtuna,Sirius å basketen...``???!!....Skitabra...kör på bara!?:D:D:D:D:D:D
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:33Jag ska också försöka att komma:)
Vore så skönt att komma igång med löpningen igen.
Jag ska också försöka att komma:)
Vore så skönt att komma igång med löpningen igen.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 12:14Fantastiskt bra initiativ måste jag säga. (t+)
Fantastiskt bra initiativ måste jag säga. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 10:04Låter som en toppengrej! Någon som vet om något liknande finns för en löp-rookie boende i Solna?
Låter som en toppengrej! Någon som vet om något liknande finns för en löp-rookie boende i Solna?
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 17:42Rebecca, undrar om IF Linnéa är rätt pryl för dej. Dom lär ha löpare av alla nivåer under sina pass. Om du orkar slarva iväg till Söder två kvällar i veckan alltså.
http://www.iflinneafriidrott.se/linnea/index_lopning.html
Rebecca, undrar om IF Linnéa är rätt pryl för dej. Dom lär ha löpare av alla nivåer under sina pass. Om du orkar slarva iväg till Söder två kvällar i veckan alltså.
http://www.iflinneafriidrott.se/linnea/index_lopning.html
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 18:14Kommer detta att vara på onsdagar även i fortsättningen? Jag är intresserad, men jobbar onsdagkvällar. Jag springer 1 mil på 1 tim, men är nybörjare på allt vad löpskolning, intervaller osv är. Ska springa min första halvmara i och med GV i maj och skulle
Kommer detta att vara på onsdagar även i fortsättningen? Jag är intresserad, men jobbar onsdagkvällar. Jag springer 1 mil på 1 tim, men är nybörjare på allt vad löpskolning, intervaller osv är. Ska springa min första halvmara i och med GV i maj och skulle
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 22:10Tack för länken, Peter! Det kan nog vara något i framtiden. 🙂
Tack för länken, Peter! Det kan nog vara något i framtiden. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 09:10Rebecca:
Vi kör Tisdagar och Torsdagar kl 18.30 med samling bakom Zinkens läktare sektion vid ett gult hus. Kom gärna vid 18.15 nu senast i går var vi ca:30-35 totalt en grupp körde intervaller 6st *400m de andra körde snabb distans+uppvärmning och löps
Rebecca:
Vi kör Tisdagar och Torsdagar kl 18.30 med samling bakom Zinkens läktare sektion vid ett gult hus. Kom gärna vid 18.15 nu senast i går var vi ca:30-35 totalt en grupp körde intervaller 6st *400m de andra körde snabb distans+uppvärmning och löps