Quote from Guest on 17 October 2011, 15:17Hejsan!
Har varit ifrån löpningen nu i 5 veckor pga av en övebelastad sena mellan skinan o låret, känner mig helt återställd nu, så nu ska jag ut o pröva springa lite lätt, är det något jag behöver tänka på, när kan jag gå på för fullt igen?
Hur mycket tr
Hejsan!
Har varit ifrån löpningen nu i 5 veckor pga av en övebelastad sena mellan skinan o låret, känner mig helt återställd nu, så nu ska jag ut o pröva springa lite lätt, är det något jag behöver tänka på, när kan jag gå på för fullt igen?
Hur mycket tr
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 15:27Lyfter tråden 🙂
Lyfter tråden 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 15:31börja med några lättare joggpass där du kan avbryta beroende på hur det känns. v1 3pass 30-40min jogg. - funkar bra det bra kör du v2 3pass 50-60min. Sen bibehåller du låg fart så att din kropp hinner bygga innan du börjar köra hårt. Du får givetvis själv
börja med några lättare joggpass där du kan avbryta beroende på hur det känns. v1 3pass 30-40min jogg. - funkar bra det bra kör du v2 3pass 50-60min. Sen bibehåller du låg fart så att din kropp hinner bygga innan du börjar köra hårt. Du får givetvis själv