Quote from Guest on 15 September 2007, 12:29Jag skulle behöva tips på bra uppvärmning inför ett joggingpass som pågår under ca 30 minuter. Jag har aldrig tyckt att det varit någon mening med uppvärmning innan jogging men om jag nu ska värma upp, vad ska jag då göra?
Jag skulle behöva tips på bra uppvärmning inför ett joggingpass som pågår under ca 30 minuter. Jag har aldrig tyckt att det varit någon mening med uppvärmning innan jogging men om jag nu ska värma upp, vad ska jag då göra?
Quote from Johan T on 15 September 2007, 12:39Långsam jogging eller gång är mitt förslag.
Långsam jogging eller gång är mitt förslag.
Quote from Camilla Höög on 15 September 2007, 16:05Långsam löpning i 10-15 minuter och sedan trappa upp hastigheten till önskat träningstempo.
Långsam löpning i 10-15 minuter och sedan trappa upp hastigheten till önskat träningstempo.
Quote from Lotta W on 16 September 2007, 10:30Sanna, efter en trettiominuters jogg är du uppvärmd ;-).
Allvarligt talat, ta det lugnt de 10-15 första minuterna, sedan kan du öka.
Sanna, efter en trettiominuters jogg är du uppvärmd ;-).
Allvarligt talat, ta det lugnt de 10-15 första minuterna, sedan kan du öka.
Quote from Fredrik Närenfors on 16 September 2007, 17:44Jag brukar värma upp med att jogga och det är ju precis det du tänker göra (H)
Jag brukar värma upp med att jogga och det är ju precis det du tänker göra (H)