Quote from Guest on 14 January 2013, 17:03Vad jag egentligen undrar är kanske, förstör jag för skidåkarna om jag springer extremen nu? Kan ju förvisso köra bortre 10 km, men jag vill allra helst köra hela rundan. Någon skidåkare och/eller löpare som har insikt och synpunkter?
MVH
Joakim
Vad jag egentligen undrar är kanske, förstör jag för skidåkarna om jag springer extremen nu? Kan ju förvisso köra bortre 10 km, men jag vill allra helst köra hela rundan. Någon skidåkare och/eller löpare som har insikt och synpunkter?
MVH
Joakim
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 17:13På torsdag sprang jag 7,5:an, och då kunde man inte tala om något skidspår alls som kunde förstöras. Hårdtrampat snö över hela bredden.
Eftersom det ju inte snöade särskilt mycket sedan dess kan jag inte tänka mig att det skulle bli något problem för di
På torsdag sprang jag 7,5:an, och då kunde man inte tala om något skidspår alls som kunde förstöras. Hårdtrampat snö över hela bredden.
Eftersom det ju inte snöade särskilt mycket sedan dess kan jag inte tänka mig att det skulle bli något problem för di
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 17:15Förra söndagen sprang jag extreme banan, skidspåren som ibland går samma väg var helt bortsmälta. Så iallafall i skogen kommer du inte se några skidspår, kanske på fältet men det var 100% is när jag sprang så tveksamt.
Förra söndagen sprang jag extreme banan, skidspåren som ibland går samma väg var helt bortsmälta. Så iallafall i skogen kommer du inte se några skidspår, kanske på fältet men det var 100% is när jag sprang så tveksamt.
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 17:17Ok, då vågar jag mig nog ut i veckan, om det inte kommer en hel drös med snö förstås.. 🙂
Ok, då vågar jag mig nog ut i veckan, om det inte kommer en hel drös med snö förstås.. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 17:28Kör på, skulle det bli snö och de drar spår, spring bredvid spåren. Som skidåkare och löpare tycker jag att Ursviks spår är till för alla och det finns gott om plats att springa utan att behöva trampa i spåren 🙂
Hela Extremen är ju inte spårad vid snö h
Kör på, skulle det bli snö och de drar spår, spring bredvid spåren. Som skidåkare och löpare tycker jag att Ursviks spår är till för alla och det finns gott om plats att springa utan att behöva trampa i spåren 🙂
Hela Extremen är ju inte spårad vid snö h
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 18:13SMHI säger ju att det ska bli en del snö imorgon, det är väl idag som gäller (H)
(Eller så gör du som sagt förut, så länge du springer bredvid spåret är det inget besvär för någon.)
SMHI säger ju att det ska bli en del snö imorgon, det är väl idag som gäller (H)
(Eller så gör du som sagt förut, så länge du springer bredvid spåret är det inget besvär för någon.)
Quote from Richard Nilsson on 8 March 2013, 15:50Någon som vet hur xtreme spåret ser ut nu, dvs är det väldigt mkt is eller går det att springa?
Någon som vet hur xtreme spåret ser ut nu, dvs är det väldigt mkt is eller går det att springa?
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 18:58Sprang den idag. Det är is eller packad snö hela vägen. Mycket trevlig löpning men det förutsätter definitivt skor med ståldobbar.
Sprang den idag. Det är is eller packad snö hela vägen. Mycket trevlig löpning men det förutsätter definitivt skor med ståldobbar.