Quote from Guest on 12 March 2015, 09:27Hur går det att springa där nu?
Hur går det att springa där nu?
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 09:37Det går vad jag vet utmärkt, beroende på hur man definierar att "det går att springa där". Alla kanske inte är roade av att se ut som träsktroll när de är klara, vad jag förstått från de som springer där så är det ganska lerigt fortfarande 🙂
Det går vad jag vet utmärkt, beroende på hur man definierar att "det går att springa där". Alla kanske inte är roade av att se ut som träsktroll när de är klara, vad jag förstått från de som springer där så är det ganska lerigt fortfarande 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 10:49En kompis sprang spåret igår och det var helt okej men visst är det lerigt. Skorna såg dock inte alltför risiga ut vid målgång:)
En kompis sprang spåret igår och det var helt okej men visst är det lerigt. Skorna såg dock inte alltför risiga ut vid målgång:)
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 13:20Gula är helt ok. Fortfarande frusen mark på en del ställen. Gröna skall tydligen vara väldigt blött vissa partier..
Gula är helt ok. Fortfarande frusen mark på en del ställen. Gröna skall tydligen vara väldigt blött vissa partier..
Quote from Elias Engqvist on 12 March 2015, 16:11Det går att springa där året runt! (Lite som Annica var inne på)
Det går att springa där året runt! (Lite som Annica var inne på)
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 16:43Igår sprang jag nattorientering i Ursvik, tillsammans med ca 160 andra orienterare. Och de gånger jag var ute på stigarna såg jag ingen is eller snö. Och i skogen var det jättefint. Så det är bara att ut och springa.
Igår sprang jag nattorientering i Ursvik, tillsammans med ca 160 andra orienterare. Och de gånger jag var ute på stigarna såg jag ingen is eller snö. Och i skogen var det jättefint. Så det är bara att ut och springa.