Quote from Guest on 20 May 2008, 15:30Klassisk löpserie på krävande ~15 km-bana. Sex deltävlingar plus final.
http://www.sik.org/tavlingar.htm
Klassisk löpserie på krävande ~15 km-bana. Sex deltävlingar plus final.
http://www.sik.org/tavlingar.htm
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 15:40Jag bangar även denna gång - det är för tätt på maran för min del, då vill jag ju vara pigg i benen... men fyran är jag med igen!!
Jag bangar även denna gång - det är för tätt på maran för min del, då vill jag ju vara pigg i benen... men fyran är jag med igen!!
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 16:05Samma här!
Samma här!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 16:11Jag är barnfri nästa vecka, så jag ska bara leta reda på min nummerlapp.
Sen hoppas jag på en lite bättre tid än förra gången!
Jag är barnfri nästa vecka, så jag ska bara leta reda på min nummerlapp.
Sen hoppas jag på en lite bättre tid än förra gången!
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 07:44Men Peter då får du inte rusa på i nedförsbackarna i början i samma speed som du gjorde förra gången 🙂
Jag tror jag dyker upp. Huruvida jag kommer före Peter är jag inte lika säker på, han börjar komma igång igen säger träningsdagboken.
Men Peter då får du inte rusa på i nedförsbackarna i början i samma speed som du gjorde förra gången 🙂
Jag tror jag dyker upp. Huruvida jag kommer före Peter är jag inte lika säker på, han börjar komma igång igen säger träningsdagboken.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 09:11Men att rulla på i nerförsbackarna är ju den enda chansen jag har till att tjäna lite tid utan att det tar för mycket kraft!
Annars så siktar jag på lite under 80 och att det inte ska kosta för mycket.
Men att rulla på i nerförsbackarna är ju den enda chansen jag har till att tjäna lite tid utan att det tar för mycket kraft!
Annars så siktar jag på lite under 80 och att det inte ska kosta för mycket.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 11:21Synd att det är så nära maran, det hade varit skitkul att få springa UE med lite folk. Det brukar vara väldigt tomt där när jag springer.
Synd att det är så nära maran, det hade varit skitkul att få springa UE med lite folk. Det brukar vara väldigt tomt där när jag springer.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 12:54Jag bangar oxå. Alldeles för nära före maran. Milspåret igårkväll var sista rycket. Nu ska jag ta det lugnt till starten o vila mig i form istället (H)
Jag bangar oxå. Alldeles för nära före maran. Milspåret igårkväll var sista rycket. Nu ska jag ta det lugnt till starten o vila mig i form istället (H)
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 12:59Vila i 1 1/2 vecka?
Du kör väl lite lätt distanslöpning iallafall?
Vila i 1 1/2 vecka?
Du kör väl lite lätt distanslöpning iallafall?
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2008, 13:01Här blir det några 1000m intervaller i marathon-fart i morgon och lite lätt-distans på tisdag tror jag... F.ö. vila.
Här blir det några 1000m intervaller i marathon-fart i morgon och lite lätt-distans på tisdag tror jag... F.ö. vila.