Quote from Tony Olsson on 21 May 2008, 14:33Ni missar väl inte snabbdistanspasset i helgen? Jag planerar ett 10K tröskelpass. Körde det upplägget förra året och det kändes bra.
Ni missar väl inte snabbdistanspasset i helgen? Jag planerar ett 10K tröskelpass. Körde det upplägget förra året och det kändes bra.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 17:34Jorå jag ska fortsätta röra på mig men inga tuffa pass längre 😉
Jorå jag ska fortsätta röra på mig men inga tuffa pass längre 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 18:16Jag avvaktar och ser om min molande värk i vänster hamstring försvinner, isf får det bli ett "kort långpass". Kanske UE t o r som blir 21km, ganska lagom.
Jag avvaktar och ser om min molande värk i vänster hamstring försvinner, isf får det bli ett "kort långpass". Kanske UE t o r som blir 21km, ganska lagom.
Quote from Kicki K on 22 May 2008, 10:27jag har tänkt springa, sen tre dagars vila inför maran.
Första tanken va att det va när inpå men nu tror jag på att att köra tungt. Tidigare har det inte tagit mer än tredagar att återhämta sig så det blir nog rätt perfekt.
Nu är dock full koncentration
jag har tänkt springa, sen tre dagars vila inför maran.
Första tanken va att det va när inpå men nu tror jag på att att köra tungt. Tidigare har det inte tagit mer än tredagar att återhämta sig så det blir nog rätt perfekt.
Nu är dock full koncentration
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 18:03Jag är mest oroad för att göra mig illa, typ trampa fel eller sträcka mig. Om jag nånsin ska skada mig så är det just vid det tillfället, allt enligt lagen om alltings jävlighet. Passet i sig skulle sitta fint, lagom nära maran. Nu måste jag ändå vila pga
Jag är mest oroad för att göra mig illa, typ trampa fel eller sträcka mig. Om jag nånsin ska skada mig så är det just vid det tillfället, allt enligt lagen om alltings jävlighet. Passet i sig skulle sitta fint, lagom nära maran. Nu måste jag ändå vila pga
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 19:34Sebastian: Jag förstår dig fullständigt. Jag sprang snabba intervaller i tisdags och fick stora skälvan efter halva tiden. Sprang fort och fick på hjärnan "tänk om jag trillar och gör illa mej så att maran går åt pipsvängen". Det blev så spänd och strutti
Sebastian: Jag förstår dig fullständigt. Jag sprang snabba intervaller i tisdags och fick stora skälvan efter halva tiden. Sprang fort och fick på hjärnan "tänk om jag trillar och gör illa mej så att maran går åt pipsvängen". Det blev så spänd och strutti
Quote from Camilla Maunu on 22 May 2008, 19:56Jag ska inte springa maran, men jag kommer nog att banga ändå. Eller fasen... äsch... jag får se på tisdag. 😀
Jag ska inte springa maran, men jag kommer nog att banga ändå. Eller fasen... äsch... jag får se på tisdag. 😀