Quote from Guest on 17 May 2011, 10:14Mitt helglöp är nu hemifrån, stolpaskogen (milen plus ett varv på 2.5km) och hem. Det ger 16 km. Jag kulle vilja utöka det med ca 5 km. Funderar på att köra "extrafemman" två varv, men känns lite trist. Gillar Stolpa, dock. Nån som har förslag på en utökn
Mitt helglöp är nu hemifrån, stolpaskogen (milen plus ett varv på 2.5km) och hem. Det ger 16 km. Jag kulle vilja utöka det med ca 5 km. Funderar på att köra "extrafemman" två varv, men känns lite trist. Gillar Stolpa, dock. Nån som har förslag på en utökn
Quote from Jonny Persson on 17 May 2011, 10:24Det är bara att springa över till IP/Skavlötenspåren och kombinera valfritt. Ca 1 km bara mellan spårsystemen om man tar av vid häststigen ca 4 km in på milspåret. Kolla kartan så ser du enkelt hur man gör. Jag brukar kombinera ihop alla tre milspåren på
Det är bara att springa över till IP/Skavlötenspåren och kombinera valfritt. Ca 1 km bara mellan spårsystemen om man tar av vid häststigen ca 4 km in på milspåret. Kolla kartan så ser du enkelt hur man gör. Jag brukar kombinera ihop alla tre milspåren på
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 07:09Toppen! Nära Gullsjön, antar jag (strax före, om man springer varvet år "rätt" håll). Tackar!
Toppen! Nära Gullsjön, antar jag (strax före, om man springer varvet år "rätt" håll). Tackar!