Quote from Guest on 8 August 2007, 08:51Undrar bara om det finns några utövare av MMA här på FunBeat?
Är en stor beundrare av MMA men jag har aldrig tränat det seriöst och nu så springer åren iväg snabbare än förut. Berätta hur gammal Ni var när Ni började och hur ni tränar.M.v.h.
Conny
Undrar bara om det finns några utövare av MMA här på FunBeat?
Är en stor beundrare av MMA men jag har aldrig tränat det seriöst och nu så springer åren iväg snabbare än förut. Berätta hur gammal Ni var när Ni började och hur ni tränar.
M.v.h.
Conny
Quote from Funbeat user on 8 August 2007, 09:01Hej jag är en hobby MMA-fighter
Tränar mest Bjj men också lite valetudo och thai.
Började när jag var 29 och har kört på i 3år nu.
Ganska sen start men det funkar bra ändå.
Hej jag är en hobby MMA-fighter
Tränar mest Bjj men också lite valetudo och thai.
Började när jag var 29 och har kört på i 3år nu.
Ganska sen start men det funkar bra ändå.
Quote from Funbeat user on 8 August 2007, 11:16Skönt att höra att man inte är pensionerad när man är över 30 🙂
Jag är 32 och känner att jag är lite för gammal för att prova något nytt, men det kanske man aldrig blir.Jag är ruskigt imponerad av brottningsdelen i mma. Så otroligt teknisk och ruskigt
Skönt att höra att man inte är pensionerad när man är över 30 🙂
Jag är 32 och känner att jag är lite för gammal för att prova något nytt, men det kanske man aldrig blir.
Jag är ruskigt imponerad av brottningsdelen i mma. Så otroligt teknisk och ruskigt
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 11:54Nä men man är ju ingen duvunge precis,hehe.
Nä men man är ju ingen duvunge precis,hehe.
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 12:02Ang konditionsträning..här är en favorit
lugn jogg till fotbollsplanen. Där kör jag 10 chins hängandes i målet, 10 burpees (från stående snabb till mage sen explosivt upphopp), sen sprint en långsida av planen sen jogga tillbaka till målet och börja om. D
Ang konditionsträning..här är en favorit
lugn jogg till fotbollsplanen. Där kör jag 10 chins hängandes i målet, 10 burpees (från stående snabb till mage sen explosivt upphopp), sen sprint en långsida av planen sen jogga tillbaka till målet och börja om. D
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 21:54Halloj
Tränar MMA på hyfsad nivå!
Kul o se att det finns flera här 😀
Halloj
Tränar MMA på hyfsad nivå!
Kul o se att det finns flera här 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2007, 17:03Mr Evil: Riktigt intressant att läsa ditt 5x5 schema, ser riktigt hårt och bra ut.
Jag älskar när man pressar kroppen i övningar med bara kroppen som vikt.
Har sökt ett sådant schema, har så dålig fantasi själv.Kör hårt!
Mr Evil: Riktigt intressant att läsa ditt 5x5 schema, ser riktigt hårt och bra ut.
Jag älskar när man pressar kroppen i övningar med bara kroppen som vikt.
Har sökt ett sådant schema, har så dålig fantasi själv.
Kör hårt!
Quote from Funbeat user on 11 August 2007, 22:47Tack!
Har upptäckt en del problem med schemat bara... inte så lätt (lättmotiverat) att göra det när det är dåligt väder.....
Sitter o pular med ett nytt som man kan göra inomhus, däcksvingarna tar sin lilla plats 😀Lägger upp nya schemat så småningom.
Tack!
Har upptäckt en del problem med schemat bara... inte så lätt (lättmotiverat) att göra det när det är dåligt väder.....
Sitter o pular med ett nytt som man kan göra inomhus, däcksvingarna tar sin lilla plats 😀
Lägger upp nya schemat så småningom.
Quote from Funbeat user on 13 August 2007, 08:41Submission. Är det brottning med MMAregler fast utan slag?
Det skulle verkligen vara något för mig 🙂 är nämligen lite slagrädd, speciellt när jag ligger underst.
Låter kanske otroligt men brottning är en mycket bra träningsform till enduron, ungefär sam
Submission. Är det brottning med MMAregler fast utan slag?
Det skulle verkligen vara något för mig 🙂 är nämligen lite slagrädd, speciellt när jag ligger underst.
Låter kanske otroligt men brottning är en mycket bra träningsform till enduron, ungefär sam
Quote from Funbeat user on 13 August 2007, 10:30Hej igen
Submission wrestling är brottning ja fast med låsningar, ungefär som Brazilian Jiujitsu fast utan dräkt...Har en del filmer på youtube, visserligen inga submission tävlingar fast ett par BJJ.
Sök på mmatobbe på youtube
Hej igen
Submission wrestling är brottning ja fast med låsningar, ungefär som Brazilian Jiujitsu fast utan dräkt...
Har en del filmer på youtube, visserligen inga submission tävlingar fast ett par BJJ.
Sök på mmatobbe på youtube