Quote from Funbeat user on 13 August 2007, 12:37Många fina klipp!.. grymt snygg armbar från stående i BJJ och en otroligt rolig knockout
i c-shooto (ser ut som din motståndare knockar sig själv när han går för en armbar)
Många fina klipp!.. grymt snygg armbar från stående i BJJ och en otroligt rolig knockout
i c-shooto (ser ut som din motståndare knockar sig själv när han går för en armbar)
Quote from Funbeat user on 13 August 2007, 13:04Tack 😀
knocken i EM var fin... Han trodde att han gick på armbar men om du kollar så ser du att han är åt fel håll när jag lyfter upp honom för att passera... Höll väl inte igen på slammen direkt...
EMs enda knock i år!
hehehe
Tack 😀
knocken i EM var fin... Han trodde att han gick på armbar men om du kollar så ser du att han är åt fel håll när jag lyfter upp honom för att passera... Höll väl inte igen på slammen direkt...
EMs enda knock i år!
hehehe
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 01:38Tjena!
Jag började träna MMA för ett par veckor sedan. Hittills har jag tyckt att det har varit roligt och bra med fys. Det känns som att det kommer bli ännu roligare framöver. Har tidigare tränat Defendo män fick lägga ner det pga ändrade arbetstider.
Tjena!
Jag började träna MMA för ett par veckor sedan. Hittills har jag tyckt att det har varit roligt och bra med fys. Det känns som att det kommer bli ännu roligare framöver. Har tidigare tränat Defendo män fick lägga ner det pga ändrade arbetstider.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 07:45Dags att väcka liv i denna igen!
Jag (32 år gammal) har precis börjat med MMA, har en bakgrund med 15 år Taekwondo!
Dags att väcka liv i denna igen!
Jag (32 år gammal) har precis börjat med MMA, har en bakgrund med 15 år Taekwondo!
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 12:19Jaha ja 🙂
Och så var det jag då som precis börjat köra MMA trots mina 37 år.
Det märks att musklerna inte är som när man var 25, man får ondare och blir stelare.
Jag har en bakgrund inom Wushu mellan jag var 18 och 25 och jobbade som självförsvarsinstruk
Jaha ja 🙂
Och så var det jag då som precis börjat köra MMA trots mina 37 år.
Det märks att musklerna inte är som när man var 25, man får ondare och blir stelare.
Jag har en bakgrund inom Wushu mellan jag var 18 och 25 och jobbade som självförsvarsinstruk
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 15:36Känner igen mig där! Men det är bara att bryta ihop och komma igen!
Fördelen vi har är rutin. 😀
Känner igen mig där! Men det är bara att bryta ihop och komma igen!
Fördelen vi har är rutin. 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:23Inte mycket ös här inte!
Inte mycket ös här inte!
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:33Hoppar på den här gruppen då. Funbeat verkar ha fått sig en rejäl upplyft trevligt.
Själv är jag 35, tränat MMA av och på sen -97 och är fortfarande aktiv. Både som instruktör och tävlande. Man är ju inte vad man var när man var 25 men karriären är långt
Hoppar på den här gruppen då. Funbeat verkar ha fått sig en rejäl upplyft trevligt.
Själv är jag 35, tränat MMA av och på sen -97 och är fortfarande aktiv. Både som instruktör och tävlande. Man är ju inte vad man var när man var 25 men karriären är långt
Quote from Funbeat user on 22 February 2016, 11:09Jag ser att tråden varit inaktiv en längre tid men tänkte ändå ge det ett försök!
Jag är ingen utövare av MMA (än!), men jag har följt en hel del UFC.Min fråga är om det finns någon bra svensk spelsida för UFC som är trovärdig och inte blåser en rakt av
Jag ser att tråden varit inaktiv en längre tid men tänkte ändå ge det ett försök!
Jag är ingen utövare av MMA (än!), men jag har följt en hel del UFC.
Min fråga är om det finns någon bra svensk spelsida för UFC som är trovärdig och inte blåser en rakt av