Quote from Guest on 15 May 2009, 23:43Jag är aktiv i en förening. Vi vill starta en avd. för löpning (terräng). Finns det någon lämplig utbildning för intruktörer i löpning??
/Tomas
Jag är aktiv i en förening. Vi vill starta en avd. för löpning (terräng). Finns det någon lämplig utbildning för intruktörer i löpning??
/Tomas
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 23:53Hmm, jag vill minnas att jag fick ett brev om någon sådan utbildning via lidingöloppet för ett tag sedan.
Hmm, jag vill minnas att jag fick ett brev om någon sådan utbildning via lidingöloppet för ett tag sedan.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 23:55Okey, det var ju ett tips, tack! Jag får avvakta om någon ytterligare har något bra förslag.
Okey, det var ju ett tips, tack! Jag får avvakta om någon ytterligare har något bra förslag.
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 00:03Har för mig att själva utbildningen inte hade något med lidingöloppet att göra alltså. De hade bara fått min adress via dem dvs. 🙂
Har för mig att själva utbildningen inte hade något med lidingöloppet att göra alltså. De hade bara fått min adress via dem dvs. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 00:24Friidrottsförbundet har en helgkurs för löpledare. Den brukar anordnas på flera håll i landet.
Läs mer på www.friidrott.se och fliken utbildning.
Friidrottsförbundet har en helgkurs för löpledare. Den brukar anordnas på flera håll i landet.
Läs mer på http://www.friidrott.se och fliken utbildning.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 21:19Det stämmer bra att förbundet har utbildning. Det finns steg 1 & 2 i löparutbildingen. Personligen tycker jag dom är okej, inte mer. Men en bra start om man vill ha lite baskunskaper.
Vad har du för bakgrund, finns ju andra bra utbildningar som kan vara
Det stämmer bra att förbundet har utbildning. Det finns steg 1 & 2 i löparutbildingen. Personligen tycker jag dom är okej, inte mer. Men en bra start om man vill ha lite baskunskaper.
Vad har du för bakgrund, finns ju andra bra utbildningar som kan vara