Quote from Guest on 21 April 2010, 07:04Jag skulle så gärna vilja se Team Hope som en lillabror till Funbeat.
Att jag kommer till "Min Startsida" inom Team Hope
Med min Topplista över vänner i Team Hope
Där ist. för mina kompisars senaste fotografier kan dessa vara Thumbnails till Videobloggar
Jag skulle så gärna vilja se Team Hope som en lillabror till Funbeat.
Att jag kommer till "Min Startsida" inom Team Hope
Med min Topplista över vänner i Team Hope
Där ist. för mina kompisars senaste fotografier kan dessa vara Thumbnails till Videobloggar
Quote from Lena O on 21 April 2010, 07:14Inga åsikter?
I min värld är just den delen det viktigaste av allt om vi ska lyckas får in anläggningar som kan ha sina forum här.Om det inte går p.g.av tidsbrist bör vi även skjuta upp lanseringen,
eller går det inte öht?
Inga åsikter?
I min värld är just den delen det viktigaste av allt om vi ska lyckas får in anläggningar som kan ha sina forum här.
Om det inte går p.g.av tidsbrist bör vi även skjuta upp lanseringen,
eller går det inte öht?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:34Håller med Gary.
Jag har haft det som ett tidigt önskemål.
En viktig, och stor, målgrupp är anläggningarna och cykelklubbarna. En anläggning/klubb bör ha en egen grupp (precis som cykel, Th m.m. i Funbeat)
I de allmänna grupperna pågår diskussioner i vanl
Håller med Gary.
Jag har haft det som ett tidigt önskemål.
En viktig, och stor, målgrupp är anläggningarna och cykelklubbarna. En anläggning/klubb bör ha en egen grupp (precis som cykel, Th m.m. i Funbeat)
I de allmänna grupperna pågår diskussioner i vanl
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:48Ursäkta att jag inte svarat tidigare.
Idéerna är helt rätt, jag håller med er. Ska vi puffa på Olle så han kommer med i tråden och diskuterar vad som går att ordna?
Ursäkta att jag inte svarat tidigare.
Idéerna är helt rätt, jag håller med er. Ska vi puffa på Olle så han kommer med i tråden och diskuterar vad som går att ordna?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:49Har mejlat Olle nu.
Har mejlat Olle nu.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 14:35Hej!
Alexander: Bra att du mailade!
Jag måste fundera igenom det här lite. Det är risk för att det blir ganska omfattande ändringar. Men å andra sidan brukar det ju gå att komma på bra lösningar med enkla medel. Låt mig grubbla några timmar på det.
Hej!
Alexander: Bra att du mailade!
Jag måste fundera igenom det här lite. Det är risk för att det blir ganska omfattande ändringar. Men å andra sidan brukar det ju gå att komma på bra lösningar med enkla medel. Låt mig grubbla några timmar på det.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 14:41Spontanidé:
Ett viktigt sätt för mig att inte göra hela FunBeat komplext pga Team Hope är att separera så mycket som möjligt. Ett sätt att göra det är att skapa en separat URL där en enstaka sida finns, i det här fallet förslagsvis
www.funbeat.se/teamh
Spontanidé:
Ett viktigt sätt för mig att inte göra hela FunBeat komplext pga Team Hope är att separera så mycket som möjligt. Ett sätt att göra det är att skapa en separat URL där en enstaka sida finns, i det här fallet förslagsvis
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 14:42Tillägg:
Vi skulle då ha
www.funbeat.se/teamhope/
men också fortfarande t.ex.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2355
alltså den här gruppens översiktssida.
Tillägg:
Vi skulle då ha
http://www.funbeat.se/teamhope/
men också fortfarande t.ex.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2355
alltså den här gruppens översiktssida.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 16:56Jag tror jag förstår idén.
Huvudsaken är att:
1) Att det är lika enkelt att administera som redaktör som det är just nu.
2) Att man når gruppen som medlem lika enkelt som det är idag.
3) men att man kan ha "grupper i huvudgruppen" som sagt. Utan att f
Jag tror jag förstår idén.
Huvudsaken är att:
1) Att det är lika enkelt att administera som redaktör som det är just nu.
2) Att man når gruppen som medlem lika enkelt som det är idag.
3) men att man kan ha "grupper i huvudgruppen" som sagt. Utan att f
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:18Korrekt på alla punkter!
Lösningen är dessutom mer framtidssäker eftersom det blir enklare att bygga särskilda lösningar för t.ex. administration av nyheter mm.
Korrekt på alla punkter!
Lösningen är dessutom mer framtidssäker eftersom det blir enklare att bygga särskilda lösningar för t.ex. administration av nyheter mm.