Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTH testUtformning
You need to log in to create posts and topics.

Men Olle, du skulle ju grubbla några timmar skrev du 14.35, sex minuter senare är det klart.
Imponerade!

Super, känns som om ni har lösningen på önskemålet

Hehe 🙂

Återstår att ta reda på om vi har samma bild av hur lösningen kommer funka. Jag ska skissa lite!

Jag har hunnit en bit med lösningen, tror den kan bli riktigt bra. Behöver lite mer tid, återkommer innan veckan är slut.

Toppen! Trevlig Helg så länge!

Nu har jag gjort en del ändringar. Det kommer dock tyvärr inte att tillgodose alla era önskemål är jag rädd (vilket jag insåg idag efter att ha läst Garys inlägg ovan igen)

Vad jag gjort är att jag skapat en ny sida, http://www.funbeat.se/teamhope/ som är ytter

Tillägg:

* Det behövs en del arbete med grafisk layout/uppsnyggning av sidan. Detta sker genom att redigera genom länkarna jag beskrev ovan. Alexander, fixar du det själv, eller vill du ha hjläp?
* Var det på gång något material från er grafiker? Jag tän

Redaktionellt blir det bra!

Vad kan vi göra i högerkolumnen? En lista över anläggningar med länk till deras grupp är ju perfekt! + sponsorbanners ev. (Om vi inte har det längst ut som det är på vanlig funbeat). Men jag antar att vi kan länka till det m

Det kan ligga i princip vad som helst i högerkolumnen. Alltså av material som du lägger upp.

(t+)

Har läst detta ett par ggr och har bestämt mig för att vänta och ser hur det ser ut innan jag uttala mig (#)