Quote from Guest on 28 December 2010, 08:21Har tidigare prenumererat på den norksa Kondis som jag tycker är en riktigt bra löpartidning med väl varierat innehåll. I Sverige finns ingen bra löpartidning sedan Springtime och Jogging lades ned. Svenska Runners World är ganska bra.
Finns det någon ut
Har tidigare prenumererat på den norksa Kondis som jag tycker är en riktigt bra löpartidning med väl varierat innehåll. I Sverige finns ingen bra löpartidning sedan Springtime och Jogging lades ned. Svenska Runners World är ganska bra.
Finns det någon ut
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 08:31Har tyvär inga tips men håller med dig om att det inte finns någon bra löpartidning i Sverige. Runnersworld inriktar sig enbart till nybörjare med komma igång program och annat trams.
Har tyvär inga tips men håller med dig om att det inte finns någon bra löpartidning i Sverige. Runnersworld inriktar sig enbart till nybörjare med komma igång program och annat trams.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 09:06Jag har inte heller några tips, men håller också med om att jag saknar bra tidningar för löpare i Sverige. Däremot tycker jag inte att RunnersWorld vänder sig för mycket till nybörjare, jag tycker de snarare vänder sig till redan frälsta och dessutom har
Jag har inte heller några tips, men håller också med om att jag saknar bra tidningar för löpare i Sverige. Däremot tycker jag inte att RunnersWorld vänder sig för mycket till nybörjare, jag tycker de snarare vänder sig till redan frälsta och dessutom har
Quote from Susan Hartley on 28 December 2010, 09:24Jag har läst Running Times ett par gånger och tycker att det är en riktigt bra tidning. Tidningen har även en hemsida (www.runningtimes.com) med många bra artiklar. Rekommenderas! 🙂
Jag har läst Running Times ett par gånger och tycker att det är en riktigt bra tidning. Tidningen har även en hemsida (www.runningtimes.com) med många bra artiklar. Rekommenderas! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 15:04Ja, Running Times är toppen. Det som talar emot att prenumerera är att alla artiklar kommer upp på webben månaden efter. Det som talar för att prenumerera är att alla artiklar kommer upp på webben månaden efter, och att sådant förtjänar att uppmuntras.
Ja, Running Times är toppen. Det som talar emot att prenumerera är att alla artiklar kommer upp på webben månaden efter. Det som talar för att prenumerera är att alla artiklar kommer upp på webben månaden efter, och att sådant förtjänar att uppmuntras.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 18:53Jag prenumererar på amerikanska Running Times som är lite mer av en ren löpartidning än vad RW är.
Riktigt bra och hyfsat billigt.
Jag prenumererar på amerikanska Running Times som är lite mer av en ren löpartidning än vad RW är.
Riktigt bra och hyfsat billigt.
Quote from Elias Engqvist on 28 December 2010, 21:49Finns det flera Running Times?
Finns det flera Running Times?
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 07:53Är det fler än jag som fått intrycket av att det finns en markant skillnad mellan engelska Runners World och den svenska varianten? Så som flera varit inne på så är den svenska mest stretchingtips och uppstartstips för nybörjare, och naturligtvis, alla de
Är det fler än jag som fått intrycket av att det finns en markant skillnad mellan engelska Runners World och den svenska varianten? Så som flera varit inne på så är den svenska mest stretchingtips och uppstartstips för nybörjare, och naturligtvis, alla de
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 17:32Tycke och smak är personlig, men brittiska
"Running fittness" kan vara värd att titta på.
http://www.runningfitnessmag.co.uk/
Tycke och smak är personlig, men brittiska
"Running fittness" kan vara värd att titta på.
http://www.runningfitnessmag.co.uk/