Quote from Guest on 6 May 2012, 22:08Hej!
Är det någon vänlig själ som sitter inne med en hyfsat bra cykel (jag vet inte ens vad jag behöver för någon) som skulle vilja låna ut den till mig under Tjejvättern 9/6 och en vecka innan där? Alltså 4-10 juni.
Jag är 1.72 lång och amatörcyklist.
Hej!
Är det någon vänlig själ som sitter inne med en hyfsat bra cykel (jag vet inte ens vad jag behöver för någon) som skulle vilja låna ut den till mig under Tjejvättern 9/6 och en vecka innan där? Alltså 4-10 juni.
Jag är 1.72 lång och amatörcyklist.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 22:18Bike Sweden kanske kan hjälpa till
http://www.bikesweden.se/
Bike Sweden kanske kan hjälpa till
http://www.bikesweden.se/
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 17:31Du har inte ens angett var du bor...
Du har inte ens angett var du bor...
Quote from Lena O on 7 May 2012, 18:23Var tror du att hon befinner sig den 9:e juni? 😉
Var tror du att hon befinner sig den 9:e juni? 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 22:31Oj, sorry! Jag befinner mig i Stockholm 🙂
Oj, sorry! Jag befinner mig i Stockholm 🙂
Quote from j sollerman on 8 May 2012, 14:07Varför anmäler du dig när du inte har någon vettig cykel?
Varför anmäler du dig när du inte har någon vettig cykel?
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 23:20Jaaa du. Jag cyklar inte mycket utomhus i övrigt så kände inte för att lägga ut en mindre förmögenhet på en cykel. Jag tror inte jag är ensam om att göra så.
Jaaa du. Jag cyklar inte mycket utomhus i övrigt så kände inte för att lägga ut en mindre förmögenhet på en cykel. Jag tror inte jag är ensam om att göra så.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 07:56Du vet att Vätternrundan är 30 mil va? och du cyklar inte utomhus innan dess? You are in for a surprise!
Du vet att Vätternrundan är 30 mil va? och du cyklar inte utomhus innan dess? You are in for a surprise!
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 07:57Det står ju i och för sig Tjejvättern och inte Vätternrundan.
Det står ju i och för sig Tjejvättern och inte Vätternrundan.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 07:59Sorry, missade det.
Sorry, missade det.