Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 09:43Ungefär som att låna skor för att springa Lidingöloppet utan att ha tränat först.
Ungefär som att låna skor för att springa Lidingöloppet utan att ha tränat först.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 09:4810 mil är 10 mil... om du inte cyklat något utomhus förut så blir det troligen ingen trevlig upplevelse på en lånad hoj. Som första hoj så behöver du inte lägga ner en förmögenhet, och det kommer vara värt det tror jag... sedan finner jag det osannorlikt
10 mil är 10 mil... om du inte cyklat något utomhus förut så blir det troligen ingen trevlig upplevelse på en lånad hoj. Som första hoj så behöver du inte lägga ner en förmögenhet, och det kommer vara värt det tror jag... sedan finner jag det osannorlikt
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 10:06Jag har lånat ut en cykel till "TV" och den kom tillbaka hel.
Jag har lånat ut en cykel till "TV" och den kom tillbaka hel.
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 12:09Du kan få låna min gamla racer. Den har ett vanligt styre (ej bock).
Jag har bara haft den något år innan jag köpte en ny med bockstyre.
Har bara cyklat några få triathlon med den + lite träning.
Funderar på att sälja den för 4-5 tusen. Tyvärr har jag tap
Du kan få låna min gamla racer. Den har ett vanligt styre (ej bock).
Jag har bara haft den något år innan jag köpte en ny med bockstyre.
Har bara cyklat några få triathlon med den + lite träning.
Funderar på att sälja den för 4-5 tusen. Tyvärr har jag tap
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:16Tack hörrni! Jag är väl medveten om att det inte är optimalt och jag vet att det är 10 mil jag har att cykla.
Karin, jag slänger iväg ett mail till dig istället!
Tack hörrni! Jag är väl medveten om att det inte är optimalt och jag vet att det är 10 mil jag har att cykla.
Karin, jag slänger iväg ett mail till dig istället!
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:08Jag tror inte att du ska vara allt för orolig över detta med cykeln. Du ska "bara" cykla 10mil och då behöver du, enligt mig, inte en värstingcykel. Och inte behöver du köra längre pass än ca 2-3mil, när du tränar. Och kör du 2-3 mil varanna, var tredje,
Jag tror inte att du ska vara allt för orolig över detta med cykeln. Du ska "bara" cykla 10mil och då behöver du, enligt mig, inte en värstingcykel. Och inte behöver du köra längre pass än ca 2-3mil, när du tränar. Och kör du 2-3 mil varanna, var tredje,
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:13Jag skulle vilja påstå att vem som helst som är frisk och har en hyfsad grundkondition kan cykla 10 mil i lugnt tempo utan någon som helst cykelträning innan. Fast det kan vara bra att vänja sig vid cykeln såklart och det skadar inte att träna lite 🙂
Jag skulle vilja påstå att vem som helst som är frisk och har en hyfsad grundkondition kan cykla 10 mil i lugnt tempo utan någon som helst cykelträning innan. Fast det kan vara bra att vänja sig vid cykeln såklart och det skadar inte att träna lite 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 17:14Vem som helst skulle jag inte säga. Först och främst måste man vet hur man ställer in cykeln och att den är i hyfsat rätt storlek, sen gäller det att ha en stadig rygg också.
Vem som helst skulle jag inte säga. Först och främst måste man vet hur man ställer in cykeln och att den är i hyfsat rätt storlek, sen gäller det att ha en stadig rygg också.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 17:31Nu är cykel fixad! Tack för alla tips!!
Nu är cykel fixad! Tack för alla tips!!