Quote from Guest on 17 March 2007, 19:48Är det bara jag som har problem att utmana folk? Kan inte utmana någon alls f n 🙁
Är det bara jag som har problem att utmana folk? Kan inte utmana någon alls f n 🙁
Quote from Emma Sjöberg on 17 March 2007, 19:58Hur menar du???
Hur menar du???
Quote from Funbeat user on 17 March 2007, 20:06Menar du topplistan? Eller att bjuda in nya personer?
jag vet att från startsidan när man skriver in mail och trycker på knappen så försvinner mailen, men då får man skriva i den igen, no harm done 🙂
Menar du topplistan? Eller att bjuda in nya personer?
jag vet att från startsidan när man skriver in mail och trycker på knappen så försvinner mailen, men då får man skriva i den igen, no harm done 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2007, 20:32Alltså lägga till personer på sin personliga topplista verkar inte fungera för mig längre. Det fungerade innan, men nu vet jag inte vad som hänt.
Alltså lägga till personer på sin personliga topplista verkar inte fungera för mig längre. Det fungerade innan, men nu vet jag inte vad som hänt.
Quote from Funbeat user on 17 March 2007, 20:40:@ ok, det fungerar i Opera men inte IE7 - så mycket vet jag nu.
Tur att Opera är Vista-kompatibelt!
:@ ok, det fungerar i Opera men inte IE7 - så mycket vet jag nu.
Tur att Opera är Vista-kompatibelt!
Quote from Funbeat user on 17 March 2007, 20:46IE7 verkar inte riktigt optimalt ännu - jag har tagit bort det på min dator här hemma.... Mycket som inte funkar ännu!
IE7 verkar inte riktigt optimalt ännu - jag har tagit bort det på min dator här hemma.... Mycket som inte funkar ännu!
Quote from Funbeat user on 17 March 2007, 20:49Firefox duger fint för mig. Iofs kör jag XP.
Firefox duger fint för mig. Iofs kör jag XP.
Quote from Anders Wallerstedt on 19 March 2007, 19:34Firefox (ff) rockar fet, byt ut IE, så får du en läsare som är guld, med bra plugins. (Opera är bra med.)
Några plugins:
Adblock - blockar jobbig reklam.
NoScript - Du bestämmer om/vilka script som ska köras.
Mouse Gestures - gör alla moves med musen(allt
Firefox (ff) rockar fet, byt ut IE, så får du en läsare som är guld, med bra plugins. (Opera är bra med.)
Några plugins:
Adblock - blockar jobbig reklam.
NoScript - Du bestämmer om/vilka script som ska köras.
Mouse Gestures - gör alla moves med musen(allt
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 19:49FF var as-slött sist jag testade (2.0-nånting), så det åkte ut och så körde jag in Opera, som är stabilare än IE7 och snabbare än både IE7 och FF.
Och slöheten i FF och IE7 beror inte på datorn, om inte de har högre krav än 2.4Ghx Dual Core, 2Gb RAM och
FF var as-slött sist jag testade (2.0-nånting), så det åkte ut och så körde jag in Opera, som är stabilare än IE7 och snabbare än både IE7 och FF.
Och slöheten i FF och IE7 beror inte på datorn, om inte de har högre krav än 2.4Ghx Dual Core, 2Gb RAM och
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 19:58En röst på Opera här. Funkar kanon på både min Mac och min PC.
Körde FF länge men beslöt att prova Opera när jag hade tråkigt en dag i somras. Never looked back.
Man kan diskutera plugins, funktioner och finesser fram och tillbaka men just nu har Opera fl
En röst på Opera här. Funkar kanon på både min Mac och min PC.
Körde FF länge men beslöt att prova Opera när jag hade tråkigt en dag i somras. Never looked back.
Man kan diskutera plugins, funktioner och finesser fram och tillbaka men just nu har Opera fl