Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatUtmana kompis
You need to log in to create posts and topics.

Woohoo, Browser Warz. Lynx rulez! 😉

LOL, tänkte just det. Låt oss slippa såna här krig. FF & Opera fungerar bra. Slut på diskussionen 🙂

Hallå stopp......

Inte ska vi stoppa ett sånt här krig. Det är ju så här vi har chans att lära oss nåt om vad alla andra Browsers än vår egen kan.

Seså. Ladda nu kanonerna och skjut igen.

Skulle gärna efterkomma din begäran Per men mitt enda argument för Opera är att den är fancy och det är ju ganska subjektivt 🙂

Jag gillar firefox för att de har en enkel sökgrej i hörnet där man kan lägga till extra plugins för sök på olika sidor, direkt på google, direkt på pricerunner och liknande, väldigt bekvämt.
Tabs, kan aldrig få nog av tabs! 🙂 Dock så har ju IE7 det ock

Tabs har Opera också, så vem som snott av vem kan man ju diskutera 🙂

Om ingen skulle ta efter bra idéer skulle utvecklingen stagnera fullständigt och alla produkter skulle bli halvdassiga. Tänk om inte Steve Jobs kollat så mycket på Xerox Alto, då hade

😀 Har iofs inte testat Opera, men allt är bättre än IE och Netscape enligt min åsikt 🙂

Firefox söker också direkt på sidan när du börjar skriva (det finns lite olika inställning beroende på hur man vill att det ska fungera) och det är en av de stora anledningarna till att jag använder just FF.

Funktionen att sätta olika snabbkommandon till sökmotorer (g för google, w för wikipedia osv) funkar i FF också. Men med tanke på att jag har både Google och Wikipedia i min searchbar spelar det inte så stor roll.

Opera har ett sjukt störande problem. De

Hannes, kolla under Preferences/Advanced/Downloads
Där finns application/x-bittorent med. Min är inställd på att "open with default application" vilket råkar vara Azureus på min burk.