Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 20:49Buud var två förra året på strax över 11 timmar, och det var mycket riktigt avkortat då pga oväder.
Många fina svenska insatser och ett antal som kan kalla sig för UTMB Finisher, inte illa, GRYMT bra jobbat allihop. Om ni vill återuppleva känslan kan ni
Buud var två förra året på strax över 11 timmar, och det var mycket riktigt avkortat då pga oväder.
Många fina svenska insatser och ett antal som kan kalla sig för UTMB Finisher, inte illa, GRYMT bra jobbat allihop. Om ni vill återuppleva känslan kan ni
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 21:55Du har sprungit loppet Ola? Hur var det?
Hur gör man med utrustningen, kan man skicka drop bags eller måste man ha med sig ett bilburet serviceteam?
Du har sprungit loppet Ola? Hur var det?
Hur gör man med utrustningen, kan man skicka drop bags eller måste man ha med sig ett bilburet serviceteam?
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 22:31Flindra: jag har inte sprungit det långa, bara de "korta"; CCC (98km) och TDS (88 och 120km)(H). Fantastiska lopp, skall försöka få ihop poäng och försöka komma med UTMB så snart det går.
På UTMB kan man skicka drop-bag till Courmanyeur, där finns även
Flindra: jag har inte sprungit det långa, bara de "korta"; CCC (98km) och TDS (88 och 120km)(H). Fantastiska lopp, skall försöka få ihop poäng och försöka komma med UTMB så snart det går.
På UTMB kan man skicka drop-bag till Courmanyeur, där finns även
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 09:53Jo, visst kom Buud tvåa förra året. Men då var banan kraftigt förkortad och fick en helt annan karaktär. Läs vad han själv säger om årets lopp här:
http://www.marathon.se/aktuellt/besviken-och-tr%C3%B6tt-buud-br%C3%B6t-utmb
Jo, visst kom Buud tvåa förra året. Men då var banan kraftigt förkortad och fick en helt annan karaktär. Läs vad han själv säger om årets lopp här:
http://www.marathon.se/aktuellt/besviken-och-tr%C3%B6tt-buud-br%C3%B6t-utmb
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 10:31Om Buud vill så kommer han att lära sig att kunna hålla igång under en längre tid. Men det är en stor skillnad att springa i 7 timmar och 20.
Det går inte att fuska med energi intaget. Det straffar sig.
Om Buud vill så kommer han att lära sig att kunna hålla igång under en längre tid. Men det är en stor skillnad att springa i 7 timmar och 20.
Det går inte att fuska med energi intaget. Det straffar sig.
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 10:54Jag är djupt imponerad av Jonas lopp trots DNF. Vilken känsla det måste vara att få vara med där uppe och känna att man hör hemma där 🙂
Man får inte glömma bort att:
1) UTMB har ett rykte om sig att knäcka topplöpare. Scott Jurek är ett exempel som
Jag är djupt imponerad av Jonas lopp trots DNF. Vilken känsla det måste vara att få vara med där uppe och känna att man hör hemma där 🙂
Man får inte glömma bort att:
1) UTMB har ett rykte om sig att knäcka topplöpare. Scott Jurek är ett exempel som
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 12:24Helt rätt påpekat av föregående herrar (Jan och Jan-Erik), jag tror att Jonas kommer igen, om han vill. Men nästa år satsar han väl på nya Ultravasan?
Helt rätt påpekat av föregående herrar (Jan och Jan-Erik), jag tror att Jonas kommer igen, om han vill. Men nästa år satsar han väl på nya Ultravasan?
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 20:51Ja jag ska ju inte springa själv såklart, däremot är maken sugen. Man kan säga att jag är lite hans coach, själva tränandet och allt det ruskiga mentala krigandet som sker efter tre mils löpning tar han hand om själv. Men det är jag som hittar alla roliga
Ja jag ska ju inte springa själv såklart, däremot är maken sugen. Man kan säga att jag är lite hans coach, själva tränandet och allt det ruskiga mentala krigandet som sker efter tre mils löpning tar han hand om själv. Men det är jag som hittar alla roliga
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 21:05En fråga/fundering ang poäng och lottningen,om man springer kvall-lopp under 2014,då kan man vara med i utlottningen 2015,men om du inte får ngn startplats då så måste man samla nya till 2016?
Och är det samma system på "syster"-tävlingarna?
En fråga/fundering ang poäng och lottningen,om man springer kvall-lopp under 2014,då kan man vara med i utlottningen 2015,men om du inte får ngn startplats då så måste man samla nya till 2016?
Och är det samma system på "syster"-tävlingarna?
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 08:23Flindra - det finns en bra film på youtube någonstans, där man går genom hela den obligatoriska packningen. Det blir rätt mycket, men man får åtminstone plats med det i t.ex. en Salomon Advanced Skin 12. Filmen är gjord av utmb själva och ingår i någon se
Flindra - det finns en bra film på youtube någonstans, där man går genom hela den obligatoriska packningen. Det blir rätt mycket, men man får åtminstone plats med det i t.ex. en Salomon Advanced Skin 12. Filmen är gjord av utmb själva och ingår i någon se