Quote from Guest on 23 January 2015, 21:10Jag har till min fasa märkt att jag på senare tid drabbats av svindel. Märkte det första gången i somras på Gotland när vi längst söderut gick på en hög vall med stup åt båda håll. Även i ett kalkbrott när jag skulle hoppa från kanten 6-7 m upp blev jag s
Jag har till min fasa märkt att jag på senare tid drabbats av svindel. Märkte det första gången i somras på Gotland när vi längst söderut gick på en hög vall med stup åt båda håll. Även i ett kalkbrott när jag skulle hoppa från kanten 6-7 m upp blev jag s
Quote from Funbeat user on 23 January 2015, 21:20Hmm, hoppa från 6-7 meter skulle nog göra mig skakis också...
Hmm, hoppa från 6-7 meter skulle nog göra mig skakis också...
Quote from Funbeat user on 23 January 2015, 21:28Jo det är läskigt för mig med att hoppa från 6-7 m men jag har tidigare känt av det i magen men inte i benen och när benen blir darriga och det snurrar i huvet så blir jag rädd för att ramla, trampa snett och skada mig.
Jo det är läskigt för mig med att hoppa från 6-7 m men jag har tidigare känt av det i magen men inte i benen och när benen blir darriga och det snurrar i huvet så blir jag rädd för att ramla, trampa snett och skada mig.
Quote from Funbeat user on 24 January 2015, 00:34Jag har sprungit UTMB och Swiss Alpine. Jag har svindelproblem. Speciellt vid smala stigar med brant utför på båda sidorna så vägrar mina ben. Det känns som att branterna magnetiskt drar en till sig.
Hade inga problem med svindel på UTMB, medan vid Swis
Jag har sprungit UTMB och Swiss Alpine. Jag har svindelproblem. Speciellt vid smala stigar med brant utför på båda sidorna så vägrar mina ben. Det känns som att branterna magnetiskt drar en till sig.
Hade inga problem med svindel på UTMB, medan vid Swis
Quote from Funbeat user on 24 January 2015, 08:15Tack Jan! Älskar höga höjder och milsvid utsikt så det är just när det blir smalt och nära kanten som benen och hövvet inte vill följa hjärtat. 🙂
Hur är det på WS, ledville, hardrock, spartahlon, och andra lopp stora lopp?
Tack Jan! Älskar höga höjder och milsvid utsikt så det är just när det blir smalt och nära kanten som benen och hövvet inte vill följa hjärtat. 🙂
Hur är det på WS, ledville, hardrock, spartahlon, och andra lopp stora lopp?
Quote from Funbeat user on 24 January 2015, 09:40Ledville går på för hög höjd för mig, Spartahlon är jag för långsam för.
WS har jag fullföljt två gånger. Jag har tagit det som troligen är den farligaste passagen på natten. Man följer en flod på en hyggligt ok stig men som har några enstaka stenar med
Ledville går på för hög höjd för mig, Spartahlon är jag för långsam för.
WS har jag fullföljt två gånger. Jag har tagit det som troligen är den farligaste passagen på natten. Man följer en flod på en hyggligt ok stig men som har några enstaka stenar med
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 15:17Anders svindel är till stor del något som ökar med ålder ifall detta har med försämrad balans eller att man med stigande ålder blir mindre riskbenägen vet jag inte. Väldigt få barn har svindel. Det positiva är att man genom att utsätta sig för det regelbu
Anders svindel är till stor del något som ökar med ålder ifall detta har med försämrad balans eller att man med stigande ålder blir mindre riskbenägen vet jag inte. Väldigt få barn har svindel. Det positiva är att man genom att utsätta sig för det regelbu
Quote from Funbeat user on 4 March 2015, 06:32Nuförtiden är jag inte så flitig på funbeat. Därav mitt sena svar på din fråga.
Jag är skräckslagen inför höga höjder men har trots allt klarat av lopp i terräng där jag normalt skulle få panik av att vistas. Och det är inte utan en viss stolthet och til
Nuförtiden är jag inte så flitig på funbeat. Därav mitt sena svar på din fråga.
Jag är skräckslagen inför höga höjder men har trots allt klarat av lopp i terräng där jag normalt skulle få panik av att vistas. Och det är inte utan en viss stolthet och til