Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 07:08Tack för det snabba svaret.
Tack för det snabba svaret.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 07:20Här kan du ser banan i växjö sjön.
Om du har familje med dig. finns där en jätte fint lekplats och badplats på Strandbjörket
avstånd mellan den 3:e (eller 4:e) och badstrand är också ca 200m
det är gratis parkering vid simhallen för 4 timmar
BILD:h
Här kan du ser banan i växjö sjön.
Om du har familje med dig. finns där en jätte fint lekplats och badplats på Strandbjörket
avstånd mellan den 3:e (eller 4:e) och badstrand är också ca 200m
det är gratis parkering vid simhallen för 4 timmar
BILD:h
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 07:49Bilden är suverän. Skall bli roligt och se hur snett kan kommer att simma till slut ändå 🙂
Föräldrarna bor på öster så det blir en spurt till simhallen så har man klarat av uppvärmningen innan...
Bilden är suverän. Skall bli roligt och se hur snett kan kommer att simma till slut ändå 🙂
Föräldrarna bor på öster så det blir en spurt till simhallen så har man klarat av uppvärmningen innan...
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 17:14Pierre jag skall simma 4000 på söndag kl 7 om du vill med! dock gör jag det utan vila...snart kalmar ju:-)
Pierre jag skall simma 4000 på söndag kl 7 om du vill med! dock gör jag det utan vila...snart kalmar ju:-)
Quote from Tomas Stöt on 11 July 2011, 11:33Synd att man bara är i Växjö vid Juletid 😉 när det finns en bana tom att simma !
Synd att man bara är i Växjö vid Juletid 😉 när det finns en bana tom att simma !
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 18:252012 OW säsong är snart här. har läst om två som har varit ute redan.
jag planera att hoppa i och ser hur det gå på söndag en månad tidigare än planerat, men jag kan inte hålla emot längre. det har varit 14+ för en vecka nu, 18 igår!
gå det bra så bli
2012 OW säsong är snart här. har läst om två som har varit ute redan.
jag planera att hoppa i och ser hur det gå på söndag en månad tidigare än planerat, men jag kan inte hålla emot längre. det har varit 14+ för en vecka nu, 18 igår!
gå det bra så bli
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 11:53Utan våtdräkt Ryan? (H)
Utan våtdräkt Ryan? (H)
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 11:59Det kanske finns en fördel med att bo i inlandet ändå? I Kalmarsund var det fyra grader häromdagen.
När lägger ni ut bojarna?
Det kanske finns en fördel med att bo i inlandet ändå? I Kalmarsund var det fyra grader häromdagen.
När lägger ni ut bojarna?
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 13:13Lennart: ja men bara en gång sedan få det bli Vansbro träning med dräkt. Jag har varit ute idag i t-shirt för att härda mig. Var 4-5 imorse men kanske 8-10 nu
Simon: det är 338 killar som bestämmer men så snart som möjligt hoppas jag
Lennart: ja men bara en gång sedan få det bli Vansbro träning med dräkt. Jag har varit ute idag i t-shirt för att härda mig. Var 4-5 imorse men kanske 8-10 nu
Simon: det är 338 killar som bestämmer men så snart som möjligt hoppas jag
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 13:16Ryan, jag kommer till Växjö i slutet av maj/början av juni. Vore kul att få följa med på ett utepass.
Ryan, jag kommer till Växjö i slutet av maj/början av juni. Vore kul att få följa med på ett utepass.