Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 11:00Mats:
Antar att du kör Djurgårdsgatan bort mot lambohov?
Eller kör du genom skogen och över campus valla?Hur som helst, det finns ju inga backar att tala om så det borde väl funka med ganska tung utväxling?
Mats:
Antar att du kör Djurgårdsgatan bort mot lambohov?
Eller kör du genom skogen och över campus valla?
Hur som helst, det finns ju inga backar att tala om så det borde väl funka med ganska tung utväxling?
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 11:12När jag körde fixed så var 52/16 lagom.
Då passerade jag 170 i kadens.
Numera är det bara 160 på racern som är toppnotering.
När jag körde fixed så var 52/16 lagom.
Då passerade jag 170 i kadens.
Numera är det bara 160 på racern som är toppnotering.
Quote from Lisa Bringhed on 28 August 2008, 11:14Per, har du _någon_ aning om hur svaga mina ben är 😉 ha ha. (H)
Skämt åsido. Jag har 12-27 kassett på räsern jag kör tempo/tri på... Jag har oftast kadens, på 95-105.
Singel-speed cykeln är till för grenspecifik styrketräning i lugnt tempo.
Jag tänk
Per, har du _någon_ aning om hur svaga mina ben är 😉 ha ha. (H)
Skämt åsido. Jag har 12-27 kassett på räsern jag kör tempo/tri på... Jag har oftast kadens, på 95-105.
Singel-speed cykeln är till för grenspecifik styrketräning i lugnt tempo.
Jag tänk
Quote from Lisa Bringhed on 28 August 2008, 11:16Grattis David, dina understatment om dina svaga ben har gått hem, tills nu 😉
Grattis David, dina understatment om dina svaga ben har gått hem, tills nu 😉
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 11:25De är klenare numera och framför allt är jag mycket klenare fastän jag väger mer.
Det är säkert åldern.
De är klenare numera och framför allt är jag mycket klenare fastän jag väger mer.
Det är säkert åldern.
Quote from Charlotte Skoglund on 28 August 2008, 16:11kör fixed själv i 3 varianter
1 till jobbet damcykel med 42(tror jag)/21 den njuter man på överallt utom värsta nerförbackarna typ sjukhusbacken....
1st stadsfixie 42/18 fungerar perfekt inne o närområde på stan....aldrig problem men upp/nerför backarna.
kör fixed själv i 3 varianter
1 till jobbet damcykel med 42(tror jag)/21 den njuter man på överallt utom värsta nerförbackarna typ sjukhusbacken....
1st stadsfixie 42/18 fungerar perfekt inne o närområde på stan....aldrig problem men upp/nerför backarna.