Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Halloj,
Man läser (och skriver) ju i en hel del trådar om önskemål om ytterligare funktioner i Funbeat. Vissa trådar svarar Olle/Funbeat på så man vet status och planer.

Jag skulle vilja se en (i stora drag) utvecklingsplan för Funbeat. VILKA nya funktio

En så enkel saker som inne på ett pass bara kunna klicka på föregående-/nästa pass skulle var riktigt najs, har efterlyst detta en längre tid utan att få någon respons.
Sedan har vi Android-appen som diskuterats i andra trådar, där har vi en sak som verkl

Jag håller med Axel och dina önskemål om plan och mer analys har framförts förut.

Varför lägga ned tid/utveckling på ett antal olika appar när man istället kan göra en responsiv sajt som funkar bra på alla olika plattformar och olika skärmstorlekar?

Apparna använder väl stöd från hårdvara i form av GPS, som bli lätt knåpigt att få till via olika browsers. I övrigt är det förunderligt att allt generellt överöses med appar som likväl skulle kunna lösas med anpassade gränssnitt för olika plattformsbrows

Det finns iofs stöd för även positionering via html 5. Alla moderna browsers stödjer ju detta, likaväl som css3. Sedan handlar det om att sålla material och att presentera det på lämpligt sätt beroende på skärmstorlek. Det enda skälet till att använda en

Appar blir snyggare och det är lättare att få till användargränssnittet,
Man kan komma åt hårdvaran med hjälp av http://phonegap.com/
om man vill gå på web-spåret. Fungerar bra för enklare saker men jag
är tveksam till om man kan få tex. FunBeat att bli t

Har inte laddat in träningsprogram i kalendern på länge, men när jag hade gjort det nyligen upptäckte jag - till min stora förfäran - att det inte längre går att radera flera pass på en gång (tidigare kunde man göra det via "visa i lista"-sidan, checka i

Fast det går väl fortfarande? Om du väljer rapporten Visa i Lista (http://www.funbeat.se/l/eAYB) och väljer dina kriterier för vilka pass du vill visa, så får du dem i en tabellform.

Genom att välja "Visa funktioner för markerade träningsposter" så får d

Aha! Tack! När jag sökte fick jag bara upp trådar där det stod att det inte gick! Tycker i så fall att FAQ:n bör uppdateras för den beskriver fortfarande det gamla sättet.

Lite rörigt är det allt när man ska hitta hjälp för hur man använder sajten...

12