Quote from Elias Engqvist on 8 April 2013, 12:10Skriv inte det (bara) här utan maila till support@funbeat.se
Skriv inte det (bara) här utan maila till support@funbeat.se
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:29@Jenny
För att ta bort ett helt program väljer du "Avsluta programmet" när du är inne i själva programmet under fliken Träningsprogram (alltså inte i kalendern).
@Jenny
För att ta bort ett helt program väljer du "Avsluta programmet" när du är inne i själva programmet under fliken Träningsprogram (alltså inte i kalendern).
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 14:30@Ola: Aha! Perfa! Tack! 🙂
@Nadia: Grymt! Tack! Precis så smidigt ska det vara! 🙂
Detta föder direkt nya frågor: Jag vill använda ett färdigt träningsprogram, men vill flytta alla pass planerade på måndagen i programmet till tisdagen. Går det? Hur?
J
@Ola: Aha! Perfa! Tack! 🙂
@Nadia: Grymt! Tack! Precis så smidigt ska det vara! 🙂
Detta föder direkt nya frågor: Jag vill använda ett färdigt träningsprogram, men vill flytta alla pass planerade på måndagen i programmet till tisdagen. Går det? Hur?
J
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 10:24@jenny tråden kapade jag väl själv så det gör inget (för mig). Min huvudfeåga var ju att jag skulle vilja se vilka av alla våra idéer och önskningar planerar att föra in och iaf när i tiden. Som det är nu så skrivs det ju om önskningar och förslag titt so
@jenny tråden kapade jag väl själv så det gör inget (för mig). Min huvudfeåga var ju att jag skulle vilja se vilka av alla våra idéer och önskningar planerar att föra in och iaf när i tiden. Som det är nu så skrivs det ju om önskningar och förslag titt so
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 18:58Det hade varit bra om alla kunde rösta på förslag som kommer fram. T.ex. att samla ihop alla förslag halvårsvis så får man 100p att distribuera över de man tycker är viktigast.
Det hade varit bra om alla kunde rösta på förslag som kommer fram. T.ex. att samla ihop alla förslag halvårsvis så får man 100p att distribuera över de man tycker är viktigast.
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 22:56Det är ganska meningslöst om man inte vet vad de som utvecklar sidan har för prioriteringar.
Ska man göra något sådant så måste man ju passa in denna mot vad de tjänar pengar på. Och det är inte oss!
Det finns många kreativa idéer från många håll men fö
Det är ganska meningslöst om man inte vet vad de som utvecklar sidan har för prioriteringar.
Ska man göra något sådant så måste man ju passa in denna mot vad de tjänar pengar på. Och det är inte oss!
Det finns många kreativa idéer från många håll men fö
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 19:03Känns inte riktigt som utvecklingen sker på de plan jag, och några med mig, önskar. Läser man vad som fixats nyligen så är det runt Facebook och Twitter. Fast det finns kanske de som gillar att man prioriterar detta, men för mig är det fullkomligt ointres
Känns inte riktigt som utvecklingen sker på de plan jag, och några med mig, önskar. Läser man vad som fixats nyligen så är det runt Facebook och Twitter. Fast det finns kanske de som gillar att man prioriterar detta, men för mig är det fullkomligt ointres
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 19:13Fast det där var ju mest bugg-fixar av sånt som funkat förut Leif! Den största nya uppdateringen funbeat gjort gällde ju analysmöjligheterna och vi får väl hoppas det är där de kommer lägga krutet framöver också!
Fast det där var ju mest bugg-fixar av sånt som funkat förut Leif! Den största nya uppdateringen funbeat gjort gällde ju analysmöjligheterna och vi får väl hoppas det är där de kommer lägga krutet framöver också!
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 09:47De tjänar väl pengar på annonsintäkter och då vill man ju ha så många återkommande användare som möjligt. För att få det behöver man ha en produkt som är folk tycker är bra och tillför deras träning något.
För min del är det följande:
- Måluppfyllnad (t
De tjänar väl pengar på annonsintäkter och då vill man ju ha så många återkommande användare som möjligt. För att få det behöver man ha en produkt som är folk tycker är bra och tillför deras träning något.
För min del är det följande:
- Måluppfyllnad (t
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 17:07Väcker min tråd till liv igen!! Jag önskar se en Funbeat utvecklingsplan. Finns den nånstans så får ni gärna visa mig rätt! 🙂
-----------------------
Jag skulle gärna vilja se om det finns några planer på att kunna lägga upp sina träningszoner (puls/p
Väcker min tråd till liv igen!! Jag önskar se en Funbeat utvecklingsplan. Finns den nånstans så får ni gärna visa mig rätt! 🙂
-----------------------
Jag skulle gärna vilja se om det finns några planer på att kunna lägga upp sina träningszoner (puls/p