Quote from Jonas Täng on 26 June 2012, 15:09försök dra upp ärmarna så det nästan blir ett veck på dräkten vid armhåla/axel. Det gör enorm skillnad vad gäller rörligheten! (Min dräkt sitter så väldigt tajt i år att just den biten är svår men... det är ju lite tid kvar till race.)
försök dra upp ärmarna så det nästan blir ett veck på dräkten vid armhåla/axel. Det gör enorm skillnad vad gäller rörligheten! (Min dräkt sitter så väldigt tajt i år att just den biten är svår men... det är ju lite tid kvar till race.)
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:15tack Stefan & Sara.
ATt simma kortare först innan längre var rätt bra... tycker lite "läskigt" med OW men efter ett tág kändes det "bra"... mer träning nu...
tack Stefan & Sara.
ATt simma kortare först innan längre var rätt bra... tycker lite "läskigt" med OW men efter ett tág kändes det "bra"... mer träning nu...
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 17:29Jag måste även dra upp dräkten i benen upp mot grenen, så det inte drar ner och trycker på axlarna. Gör stor skillnad om man har lösa axlar eller inte tycker jag.
Jag måste även dra upp dräkten i benen upp mot grenen, så det inte drar ner och trycker på axlarna. Gör stor skillnad om man har lösa axlar eller inte tycker jag.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 20:49Lycka till Anders! 🙂
Lycka till Anders! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 21:30Lycka till Anders och skriv gärna en rapport efter.
Lycka till Anders och skriv gärna en rapport efter.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 22:34Tack ska ni, självklart skriver jag en rapport efteråt, så vi får se hur era tips fungerade 🙂
Och lycka till med halv-IM, Shamala. Som gammal växjöbo tycker jag det verkar vara en fin bana.
Tack ska ni, självklart skriver jag en rapport efteråt, så vi får se hur era tips fungerade 🙂
Och lycka till med halv-IM, Shamala. Som gammal växjöbo tycker jag det verkar vara en fin bana.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 09:10Tack Anders ska se om jag kan samla på mig mod att anmäla mig till Växjö HIM, det är Sala HIM som jag är anmäld till så länge 🙂
Tack Anders ska se om jag kan samla på mig mod att anmäla mig till Växjö HIM, det är Sala HIM som jag är anmäld till så länge 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 15:44På er inrådan körde jag i dag i våtdräkt (i bassäng - puuh, ganska varmt) och 200ingar. Pallade precis 10x200 meter i min målfart med 15 sek paus mellan.
Det var en hel del folk och barn i bassängen så det blev äkta triathlonsimning med slalom och krock
På er inrådan körde jag i dag i våtdräkt (i bassäng - puuh, ganska varmt) och 200ingar. Pallade precis 10x200 meter i min målfart med 15 sek paus mellan.
Det var en hel del folk och barn i bassängen så det blev äkta triathlonsimning med slalom och krock
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 22:58Tränat Ow sim idag, uppvärmnings sim sen drog upp våtdräkt ordentligt över axlarna, jepp funkade bra.... !
Tränat Ow sim idag, uppvärmnings sim sen drog upp våtdräkt ordentligt över axlarna, jepp funkade bra.... !