Quote from Lena O on 12 June 2010, 23:00vädret är inställt imorgon
BILD:http://www.venacava.se/weather.jpg
vädret är inställt imorgon
BILD:http://www.venacava.se/weather.jpg
Quote from j sollerman on 14 June 2010, 10:37Nu verkar de bli blött..
Nu verkar de bli blött..
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:43fan...
fan...
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 12:05mycket hinner hända innan starten går...
mycket hinner hända innan starten går...
Quote from j sollerman on 14 June 2010, 12:33De får vi hoppas. Verkar som ee ska komma in värme över Sverige i veckan.
De får vi hoppas. Verkar som ee ska komma in värme över Sverige i veckan.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 15:43Just nu på YR.NO Gränna Lördag... 1.1mm regn och 7 m/s vind från söder... 16 grader... Inte helt fel... Om det nu ska regna 😉
Just nu på YR.NO Gränna Lördag... 1.1mm regn och 7 m/s vind från söder... 16 grader... Inte helt fel... Om det nu ska regna 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 18:46Enl SMHI ser det rätt bra ut om man startar tidigt fredag afton.
Kortbyx hela vägen. Och 7 m/s medvind sista milen.
Enl SMHI ser det rätt bra ut om man startar tidigt fredag afton.
Kortbyx hela vägen. Och 7 m/s medvind sista milen.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 19:16Blir säkert samma som förra året, de lovar sol till sista dagarna innan då de ändrar sig och det blev som det blev.
Blir säkert samma som förra året, de lovar sol till sista dagarna innan då de ändrar sig och det blev som det blev.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:42Det var inget kul förra året. Kommer fortfarande ihåg hur jag skakade av köld i Fagerhult och sa aldrig mer. Men självklart är man med även i år. Jag hoppas verkligen inte det regnar utan vi får lite sol och värme istället.
Det var inget kul förra året. Kommer fortfarande ihåg hur jag skakade av köld i Fagerhult och sa aldrig mer. Men självklart är man med även i år. Jag hoppas verkligen inte det regnar utan vi får lite sol och värme istället.
Quote from Lena O on 15 June 2010, 06:07Märkligt hur olikt man kommer ihåg 🙂
Jag tyckte förra året var kalas!
Märkligt hur olikt man kommer ihåg 🙂
Jag tyckte förra året var kalas!