Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 16:11Det är inget krav att köra V(ingel)R(undan).
Det är inget krav att köra V(ingel)R(undan).
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 21:03Ut och kör! Har ramlat med/från min nyköpta racer två gånger - en per runda, men inte ute på landsväg utan vid övergångsställen och diken. Ty jag glömmer att lossa fossingar vid sänkt fart eller liknande. Testa att köra utan att klicka i skorna. Eller gå
Ut och kör! Har ramlat med/från min nyköpta racer två gånger - en per runda, men inte ute på landsväg utan vid övergångsställen och diken. Ty jag glömmer att lossa fossingar vid sänkt fart eller liknande. Testa att köra utan att klicka i skorna. Eller gå
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 07:26Ok tack för alla råd! Var ju lite orolig att ett "fullblod" inte skulle klara av senvintriga/vårtidiga vägar men det var ju inga problem alls. Blev lite stressigt att hinna ut innan det blev för mörkt men det hanns med några kilometer.
Har ju inga skor
Ok tack för alla råd! Var ju lite orolig att ett "fullblod" inte skulle klara av senvintriga/vårtidiga vägar men det var ju inga problem alls. Blev lite stressigt att hinna ut innan det blev för mörkt men det hanns med några kilometer.
Har ju inga skor
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 14:45Är man van vid att cykla iklickad är det svårt att cykla utan. Det verkar som om man har ett annat rörelsemönster och pedalerna försvinner ibland.
SPD-vurpor sker ju oftast vid låga hastigheter, rullar man fortare kan man parera med styret men vid riktig
Är man van vid att cykla iklickad är det svårt att cykla utan. Det verkar som om man har ett annat rörelsemönster och pedalerna försvinner ibland.
SPD-vurpor sker ju oftast vid låga hastigheter, rullar man fortare kan man parera med styret men vid riktig
Quote from ellen olsson on 15 March 2012, 14:56Cyclocross är bra träning. 🙂
Cyclocross är bra träning. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 18:00Det var värre med clipspedaler.
Det var värre med clipspedaler.