Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag fick en redig spark på mina malmstens när jag körde i Budapest. Fick en riktig blåklocka så det såg ut som jag åkt på stryk men inga ögon som poppa ut. Men det är å andra sidan enda sparken på nästan 12 år av OW-simning.

Malmstens är mina favoritglas

Nu får man kanske inte göra reklam men det finns en modell från ett annat märke som är slående lik Malmstens fast med en liten gummikant. Kan vara ett alternativ

Personligen tycker jag dessa funkar både för OW och bassäng. Vill dock tillägga att jag enb

Bra tips, tom med länk, är ju alltid ok så länge man inte själv har något ekonomiskt intresse i produktens försäljning.
Har man det är det dags att köpa bannerplats, tycker jag.

OK, nej jag har inget eget ekonomiskt intresse utan tycker personligen att glasögonen är ett bra alternativ till Malmstens och då de har en liten gummikant och är kanske inte riktigt lika "hårda"

Märket på glasögonen är TYR och modellen heter Socket Rock

Det klart man måste få recensera och prata utrustning, det är ju halva grejen med triathlongruppen!

Simgruppen 😉

Haha, simgruppen menar jag! Gäller väl alla grupper såklart.

Ja, med tanke på hur mycket reklam Malmsten fått i tråden så är det inte så dumt med lite tips på andra märken också 🙂

OK, eftersom man tydligen får göra reklam(och kanske skryta ;), kan jag säga att jag igår körde, mulitsport tävlingen Ö till Ö med glasögen. De fungarde klockrent hela vägen.
//LS

Är det sant? Med glasögon =)