Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:11Jag fick en redig spark på mina malmstens när jag körde i Budapest. Fick en riktig blåklocka så det såg ut som jag åkt på stryk men inga ögon som poppa ut. Men det är å andra sidan enda sparken på nästan 12 år av OW-simning.
Malmstens är mina favoritglas
Jag fick en redig spark på mina malmstens när jag körde i Budapest. Fick en riktig blåklocka så det såg ut som jag åkt på stryk men inga ögon som poppa ut. Men det är å andra sidan enda sparken på nästan 12 år av OW-simning.
Malmstens är mina favoritglas
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 14:10Nu får man kanske inte göra reklam men det finns en modell från ett annat märke som är slående lik Malmstens fast med en liten gummikant. Kan vara ett alternativ
Personligen tycker jag dessa funkar både för OW och bassäng. Vill dock tillägga att jag enb
Nu får man kanske inte göra reklam men det finns en modell från ett annat märke som är slående lik Malmstens fast med en liten gummikant. Kan vara ett alternativ
Personligen tycker jag dessa funkar både för OW och bassäng. Vill dock tillägga att jag enb
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 16:10Bra tips, tom med länk, är ju alltid ok så länge man inte själv har något ekonomiskt intresse i produktens försäljning.
Har man det är det dags att köpa bannerplats, tycker jag.
Bra tips, tom med länk, är ju alltid ok så länge man inte själv har något ekonomiskt intresse i produktens försäljning.
Har man det är det dags att köpa bannerplats, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:24OK, nej jag har inget eget ekonomiskt intresse utan tycker personligen att glasögonen är ett bra alternativ till Malmstens och då de har en liten gummikant och är kanske inte riktigt lika "hårda"
Märket på glasögonen är TYR och modellen heter Socket Rock
OK, nej jag har inget eget ekonomiskt intresse utan tycker personligen att glasögonen är ett bra alternativ till Malmstens och då de har en liten gummikant och är kanske inte riktigt lika "hårda"
Märket på glasögonen är TYR och modellen heter Socket Rock
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 09:48Det klart man måste få recensera och prata utrustning, det är ju halva grejen med triathlongruppen!
Det klart man måste få recensera och prata utrustning, det är ju halva grejen med triathlongruppen!
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 10:44Simgruppen 😉
Simgruppen 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 12:50Haha, simgruppen menar jag! Gäller väl alla grupper såklart.
Haha, simgruppen menar jag! Gäller väl alla grupper såklart.
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 21:11Ja, med tanke på hur mycket reklam Malmsten fått i tråden så är det inte så dumt med lite tips på andra märken också 🙂
Ja, med tanke på hur mycket reklam Malmsten fått i tråden så är det inte så dumt med lite tips på andra märken också 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 13:17OK, eftersom man tydligen får göra reklam(och kanske skryta ;), kan jag säga att jag igår körde, mulitsport tävlingen Ö till Ö med glasögen. De fungarde klockrent hela vägen.
//LS
OK, eftersom man tydligen får göra reklam(och kanske skryta ;), kan jag säga att jag igår körde, mulitsport tävlingen Ö till Ö med glasögen. De fungarde klockrent hela vägen.
//LS
Quote from j sollerman on 5 September 2012, 13:53Är det sant? Med glasögon =)
Är det sant? Med glasögon =)