Quote from Guest on 21 April 2013, 10:16Under gårdagens halvmara krashade jag som aldrig förr. Det är inte hela världen, men jag vill gärna förstå vad det var som hände så jag inte upprepar det.
Benen kändes starka, jag höll mitt tempo och småpratade fram till en seg backe vid 13 km. Då var de
Under gårdagens halvmara krashade jag som aldrig förr. Det är inte hela världen, men jag vill gärna förstå vad det var som hände så jag inte upprepar det.
Benen kändes starka, jag höll mitt tempo och småpratade fram till en seg backe vid 13 km. Då var de
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 10:26Knappast vätskebrist, men kanske slut på socker. När du drack juice och det kom socker i munnen blev hjärnan genast pigg igen.
Knappast vätskebrist, men kanske slut på socker. När du drack juice och det kom socker i munnen blev hjärnan genast pigg igen.
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 10:43Jag tror du sprang för fort i förhållande till din förmåga för dagen vilket den högre pulsen än normalt också indikerar. Det kan också vara så att du hade en begynnande infektion i kroppen eller liknande? Eller så hade du inte tränat så mycket fartuthålli
Jag tror du sprang för fort i förhållande till din förmåga för dagen vilket den högre pulsen än normalt också indikerar. Det kan också vara så att du hade en begynnande infektion i kroppen eller liknande? Eller så hade du inte tränat så mycket fartuthålli
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 10:56På vilket sätt menar du att pulskurvan inte följer hastighetskurvan? Jag tycker att de verkar stämma bra överens. Om du tänker på att pulsen gradvis stiger från starten till väggen så är det ett välkänt fenomen, "cardiac drift".
Tappad motivation kan abs
På vilket sätt menar du att pulskurvan inte följer hastighetskurvan? Jag tycker att de verkar stämma bra överens. Om du tänker på att pulsen gradvis stiger från starten till väggen så är det ett välkänt fenomen, "cardiac drift".
Tappad motivation kan abs
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 17:22Henrik:
Jag hade räknat med att snitta 172-175, det brukar gå.
Och i vanliga fall får jag i mig 1 mugg sportdryck på liknande distans. Igår tog jag ingen.
Under vintern har jag fått till många långpass och har inte behövt tillföra energi under passen som
Henrik:
Jag hade räknat med att snitta 172-175, det brukar gå.
Och i vanliga fall får jag i mig 1 mugg sportdryck på liknande distans. Igår tog jag ingen.
Under vintern har jag fått till många långpass och har inte behövt tillföra energi under passen som