Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Övriga tävlingar som saknar landskap:
2008-06-01 Triathlon Ironman 70.3 Switzerland
2008-06-01 Triathlon Hallsta Triathlon
2008-06-01 Ridning Regional hoppning ponny, Tranås
2008-06-03 Mountainbike Traxmeet MTB ENDURO
2008-06-06 Inlines Nationaldagss

Jo jag listade tävlingar i Östergötland, fick inte upp Tjejvättern eller var det VR ... lite kul?
Då började jag fundera på hur många landskap som passeras på vägen runt Vättern 🙂 men starten (och målet) ligger ju i Motala ivf ... (H)

Men problemet me

Det betyder ju alltså att nån (Olle?) har lagt dit landskap på Blomloppet Örebro, 2008,,,,eftersom jag ej hittar den i din lista eller?

Nej, du har lagt in tävlingen som Löpning / promenad och är alltså inte med under Löpning.

Gå in och sätt platsen på den så finns Blodomloppet under Gnällinge sen om man vill söka. 😉

Tack Raymond! nu har jag lagt till landskap på mina!

Gnällinge?? *fnyser förnärmat och kastar det onda ögat åt ditt håll* 😀

Vi får nog gnälla ikopp Bullen! Även om det blir under olika tävlingar. 😉

Andreas: Har du en annan tävling samma dag? Eller är du också från Örebro-området om du nu också gnäller 😀

> Så funkionen att välja stad/landskap är alltså onödig då, eftersom det är geografi?

Den är tillräckligt onödig för att ha svårt att bli verklighet enär det troligtvis alltid kommer att finnas gott om viktigare funktioner/önskemål att tillgodose, men du

Bullen - Är också från Örebro-området, annars skulle jag inte våga driva med dialekten på det här sättet. 🙂