Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 08:38EDIT: dublett.
EDIT: dublett.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 12:27"Det kommer bli en Prolight, detta då den är billigast. Någon gräns måste man ju ha...."
Näää det måste man verkligen inte ha, tycker jag. Själv har jag tre cykelhjälmar. Allt efter vilken cykeltröja jag har. Så tycker jag alla ska ha det, minst 😉
Och
"Det kommer bli en Prolight, detta då den är billigast. Någon gräns måste man ju ha...."
Näää det måste man verkligen inte ha, tycker jag. Själv har jag tre cykelhjälmar. Allt efter vilken cykeltröja jag har. Så tycker jag alla ska ha det, minst 😉
Och
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 13:30Kan rekomendera Kask K10, halva priset på Bikebuster. De har lite annat system än vad som är vanligt för att ställa in storleken.
Kan rekomendera Kask K10, halva priset på Bikebuster. De har lite annat system än vad som är vanligt för att ställa in storleken.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 15:33Snåla inte (ekonomiskt) på skydd som t.ex. hjälm.
Snåla inte (ekonomiskt) på skydd som t.ex. hjälm.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 16:12Det går i princip inte att få tag på hjälmar som inte är CE-godkända, så ur säkerhetssynpunkt kan man köpa i princip vilken hjälm som helst, de är alla lika bra.
Priset beror oftast på hur välventilerade de är och hur lätta de är.
Det går i princip inte att få tag på hjälmar som inte är CE-godkända, så ur säkerhetssynpunkt kan man köpa i princip vilken hjälm som helst, de är alla lika bra.
Priset beror oftast på hur välventilerade de är och hur lätta de är.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 16:44Det blev en Prolight i rödsvartvit.
Det blev en Prolight i rödsvartvit.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 10:44"Det blev en Prolight i rödsvartvit. "
Och då var vi här igen. Den hjälmen skulle verkligen göra sig tillsammans med en, Tadda. Wilier Izoard LTD 2010 Dura Ace Di2
http://www.bikebuster.se/detaljer/120557.html
Ja jag vet att den kostar mer än budget Me
"Det blev en Prolight i rödsvartvit. "
Och då var vi här igen. Den hjälmen skulle verkligen göra sig tillsammans med en, Tadda. Wilier Izoard LTD 2010 Dura Ace Di2
http://www.bikebuster.se/detaljer/120557.html
Ja jag vet att den kostar mer än budget Me
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 13:08Är det verkligen bara utseendet som motiverar de stora prisskillnaderna? Är en röd hjälm för 250 kr likvärdig med en röd hjälm för 2000 kr?
Är det verkligen bara utseendet som motiverar de stora prisskillnaderna? Är en röd hjälm för 250 kr likvärdig med en röd hjälm för 2000 kr?
Quote from Lena O on 1 July 2011, 14:02du betala för mer av inget i en cykelhjälm 😉
du betala för mer av inget i en cykelhjälm 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 15:08I see. Fler hål... 😉
I see. Fler hål... 😉