Quote from Guest on 8 July 2012, 19:17Hej!
Jag befinner mig just nu i träningsperioden inför nästa marathon (Lausanne i slutet på oktober). Jag kommer så småningom att behöva köpa nya skor så att jag hinner springa in dem i några veckor innan loppet. De skor jag har nu är ett par Nike Lunar
Hej!
Jag befinner mig just nu i träningsperioden inför nästa marathon (Lausanne i slutet på oktober). Jag kommer så småningom att behöva köpa nya skor så att jag hinner springa in dem i några veckor innan loppet. De skor jag har nu är ett par Nike Lunar
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 19:27Jag är nog inte helt rätt person att svara, men du missar lite information för de bättre vetande: Pronerar, Suponerar, framfot/häl isättning, VIKT m.m.
Jag bytte precis till Asics Gel Excel 33 för jag ändrat från häl till mellanfotslandning och väger 90
Jag är nog inte helt rätt person att svara, men du missar lite information för de bättre vetande: Pronerar, Suponerar, framfot/häl isättning, VIKT m.m.
Jag bytte precis till Asics Gel Excel 33 för jag ändrat från häl till mellanfotslandning och väger 90
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 20:32Tack för svaret! Efter kontroll av vad de två första begreppen betydde (som sagt är jag inte så insatt, så hade aldrig hört dem förr) kan jag konstatera att jag pronerar. Jag väger ca 71-72 kg, är 178 cm lång ungefär. Jag skulle spontant säga att jag när
Tack för svaret! Efter kontroll av vad de två första begreppen betydde (som sagt är jag inte så insatt, så hade aldrig hört dem förr) kan jag konstatera att jag pronerar. Jag väger ca 71-72 kg, är 178 cm lång ungefär. Jag skulle spontant säga att jag när