Quote from Anders Rutström on 30 May 2006, 09:02Hejsvejs allesammans....
kul att vi ses även här =)
Kram //Pumbis
Hejsvejs allesammans....
kul att vi ses även här =)
Kram //Pumbis
Quote from Pernilla Liljegren on 30 May 2006, 10:32Den där utmaningen...kan man registrera den ngånstans eller vad?
Den där utmaningen...kan man registrera den ngånstans eller vad?
Quote from Mikael Karmalm on 30 May 2006, 12:27Har ju oxå hängt på juniutmaningen. Blir svårt i första veckan då jag är bortrest och eftersom jag inte räknar promenader, men jag får helt enkelt ta igen den träningen när jag kommer hem 🙂
Vi kämpar ju på 🙂
/likar
Har ju oxå hängt på juniutmaningen. Blir svårt i första veckan då jag är bortrest och eftersom jag inte räknar promenader, men jag får helt enkelt ta igen den träningen när jag kommer hem 🙂
Vi kämpar ju på 🙂
/likar
Quote from Maria Gragger on 30 May 2006, 12:45likar , jag kan träna åt dig också, medans du är borta 😉
likar , jag kan träna åt dig också, medans du är borta 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2006, 16:10Va roligt att de e så många som hänger på... Nästan så man längtar till 1 Juni.
Va roligt att de e så många som hänger på... Nästan så man längtar till 1 Juni.
Quote from Oscar Andersson on 30 May 2006, 18:01Ja nu gäller det att hålla ångan uppe i juniutmaningen.
Jag skall nog gå ut ganska hårt för att klara midsommarafton som stundar i slutet av månaden...
.. svårt att fatta att det är midsommar snart.
Ja nu gäller det att hålla ångan uppe i juniutmaningen.
Jag skall nog gå ut ganska hårt för att klara midsommarafton som stundar i slutet av månaden...
.. svårt att fatta att det är midsommar snart.
Quote from Mikael Karmalm on 31 May 2006, 13:19Tack Nojsan!
Det kan behövas 😉
Jag kan ju promenera lite åt dig, för det kommer jag ju göra i alla fall 🙂
Tack Nojsan!
Det kan behövas 😉
Jag kan ju promenera lite åt dig, för det kommer jag ju göra i alla fall 🙂
Quote from Johanna Almlund on 1 June 2006, 20:40Jag vill också vara med. Mitt namn är sessan82 på ND.
Nu kör vi så det ryker!!! Lycka till allihop!!!!
Jag vill också vara med. Mitt namn är sessan82 på ND.
Nu kör vi så det ryker!!! Lycka till allihop!!!!
Quote from Benny Nilsson on 2 June 2006, 21:31Jag är också med! Det är trevligt att vara med när man känner varandra 🙂
Jag vill också vara med på juniutmaningen!
Ritamaria
Jag är också med! Det är trevligt att vara med när man känner varandra 🙂
Jag vill också vara med på juniutmaningen!
Ritamaria
Quote from Marcus Bergman on 3 June 2006, 07:32Hej allihop. Även jag hittar hit. Jag har antagit utmaningen och försöker att fullfölja den. Har tyvärr ingen möjlighet för annan träning än promenader pga att ryggen krånglar och kiropraktorn rekommenderade att lägga styrketräningen på hyllan ett tag.
Me
Hej allihop. Även jag hittar hit. Jag har antagit utmaningen och försöker att fullfölja den. Har tyvärr ingen möjlighet för annan träning än promenader pga att ryggen krånglar och kiropraktorn rekommenderade att lägga styrketräningen på hyllan ett tag.
Me