Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 19:14Jag tar till mig av kritiken och ska försöka förbättra min snabbhet vad gäller att hjälpa "de lite svagare" i gruppen. Jag tror jag pratar för alla när jag säger att du är hjärtligt välkommen til oss i kulturgruppen! ELler hur Peter och Thomas? Hälsa nu B
Jag tar till mig av kritiken och ska försöka förbättra min snabbhet vad gäller att hjälpa "de lite svagare" i gruppen. Jag tror jag pratar för alla när jag säger att du är hjärtligt välkommen til oss i kulturgruppen! ELler hur Peter och Thomas? Hälsa nu B
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:13Roligt med en ny medlem, välkommen Bengt. Här behöver man inte lida av den förljugenhet som tyvärr är så vanlig i dagens samhälle. Vi är alla lika mycket värda och ärliga mot varandra och framförallt mot oss själva. Att exempelvis någon gruppmedlem skulle
Roligt med en ny medlem, välkommen Bengt. Här behöver man inte lida av den förljugenhet som tyvärr är så vanlig i dagens samhälle. Vi är alla lika mycket värda och ärliga mot varandra och framförallt mot oss själva. Att exempelvis någon gruppmedlem skulle
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 20:51Kulturvänner!
Som kanske den aktivaste medlemmen vill jag tipsa övriga lite ska vi säga mer "amatörmässiga" glada motionärer att inte fästa så stor vikt vid mina siffror. Dels kan det vara svårt att förstå men framförallt kan det hämma den egna träningen
Kulturvänner!
Som kanske den aktivaste medlemmen vill jag tipsa övriga lite ska vi säga mer "amatörmässiga" glada motionärer att inte fästa så stor vikt vid mina siffror. Dels kan det vara svårt att förstå men framförallt kan det hämma den egna träningen
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 21:06Det är en mänsklig rättighet att ändra sig, och ibland en skyldighet. Jag är inte Usain B. Det skrevs i ett rus, han är mycket snabbare än mig, jag är bara en motionär.
Peter Darwish.
Det är en mänsklig rättighet att ändra sig, och ibland en skyldighet. Jag är inte Usain B. Det skrevs i ett rus, han är mycket snabbare än mig, jag är bara en motionär.
Peter Darwish.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 22:13Rolf Öhlén, läs hans blogg på denna sida, den är rätt kul....
Rolf Öhlén, läs hans blogg på denna sida, den är rätt kul....
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 11:40Under gårdagen kan jag måhända ha målats upp som en bitter kamrat, som inte unnar sina vänner framgång. Denna känsla eller upplevelse är inte korrekt. Jag vet inte vad som for i mig och jag ångrar idag det jag sa igår. Jag tycker självfallet du, Bengt, är
Under gårdagen kan jag måhända ha målats upp som en bitter kamrat, som inte unnar sina vänner framgång. Denna känsla eller upplevelse är inte korrekt. Jag vet inte vad som for i mig och jag ångrar idag det jag sa igår. Jag tycker självfallet du, Bengt, är
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 17:30Med tanke på vad denna grupp heter, kommer här ett bidrag jag upplever att vi alla har våra roller i. Följande dikt är skriven av Nils Ferlin och heter "Getsemane", ni kan själva gissa var ni passar in.
"Han var en så liten och klen artist
att han kände
Med tanke på vad denna grupp heter, kommer här ett bidrag jag upplever att vi alla har våra roller i. Följande dikt är skriven av Nils Ferlin och heter "Getsemane", ni kan själva gissa var ni passar in.
"Han var en så liten och klen artist
att han kände
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 07:31När nu alla i denna eminenta grupp tränar så otroligt mycket
måste ju jag som anförare (i kraft av ålder och skönhet)
träna så pass mycket att jag känner att jag har blivit kulturellt
efterbliven (dock en fysiskt stark sådan). För att ej detsamma skal dr
När nu alla i denna eminenta grupp tränar så otroligt mycket
måste ju jag som anförare (i kraft av ålder och skönhet)
träna så pass mycket att jag känner att jag har blivit kulturellt
efterbliven (dock en fysiskt stark sådan). För att ej detsamma skal dr
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:53Jo jag tycker allt det är lite fegt att ligga och hålla igen i Wasaspåret bara för att tjäna minuter här på denna sida, skylla på magen.....hm.....det måste man ju tänka på tidigare, jag menar den skall ju med hur liten eller stor den än är. Men jag vill
Jo jag tycker allt det är lite fegt att ligga och hålla igen i Wasaspåret bara för att tjäna minuter här på denna sida, skylla på magen.....hm.....det måste man ju tänka på tidigare, jag menar den skall ju med hur liten eller stor den än är. Men jag vill
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 22:56Vill passa på att gratulera gruppen, då den har presterat både Vikingaränn och Vasalopp. Tillsammans är vi starka, enade vi stå. Något att tänka på inför våren och sommaren är löpningen, varför springer vi? Vart ska vi? Mål och mening stöts och blöts men
Vill passa på att gratulera gruppen, då den har presterat både Vikingaränn och Vasalopp. Tillsammans är vi starka, enade vi stå. Något att tänka på inför våren och sommaren är löpningen, varför springer vi? Vart ska vi? Mål och mening stöts och blöts men