Quote from Guest on 23 November 2013, 22:38Jag vill bjuda in er alla löparglada till Lucialöpet - Stockholms mest annorlunda och häftigaste luciatåg som självklart går med löparskorna på.
Tillsammans kommer vi att lysa upp en reflexbana och fina priser tilldelas alla tomtar, tärnor och lucialöpar
Jag vill bjuda in er alla löparglada till Lucialöpet - Stockholms mest annorlunda och häftigaste luciatåg som självklart går med löparskorna på.
Tillsammans kommer vi att lysa upp en reflexbana och fina priser tilldelas alla tomtar, tärnor och lucialöpar
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 22:48Känns lite långt bort för mig som Norrlandsbo, men låter som ett härligt initiativ/arrangemang. Lussa på 😉
Känns lite långt bort för mig som Norrlandsbo, men låter som ett härligt initiativ/arrangemang. Lussa på 😉
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 16:19Jo jag kan förstå att det är lite långt. Men då får du också en bra anledning att komma på besök i Stockholm 🙂
Jo jag kan förstå att det är lite långt. Men då får du också en bra anledning att komma på besök i Stockholm 🙂