Quote from Guest on 21 May 2013, 12:48Förra året välkomnade jag folk till Treriksröset men i år ville jag hellre fly söderut. Jag kollade min träningsdagbok och noterade att jag faktiskt sprungit Sveriges längd på 1 572 km sen ett tag så nu sitter jag här nere och väntar på er andra. Jag bjus
Förra året välkomnade jag folk till Treriksröset men i år ville jag hellre fly söderut. Jag kollade min träningsdagbok och noterade att jag faktiskt sprungit Sveriges längd på 1 572 km sen ett tag så nu sitter jag här nere och väntar på er andra. Jag bjus
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 12:58Har 25 mil kvar, så jag kommer snart.
Har 25 mil kvar, så jag kommer snart.
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 13:00För min del blir det nog efter Roskilde.
(Fast jag _seglade_ faktiskt förbi Smyge för 3 veckor sedan).
För min del blir det nog efter Roskilde.
(Fast jag _seglade_ faktiskt förbi Smyge för 3 veckor sedan).
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 13:04F-n, jag som nästan var framme vid treriksröset, skall jag behöva vända nu??? Jaja, jag är väl framme nästa onsdag eller så.
F-n, jag som nästan var framme vid treriksröset, skall jag behöva vända nu??? Jaja, jag är väl framme nästa onsdag eller så.
Quote from Jonny Persson on 21 May 2013, 13:07Jag laddar upp för en fest då!
Jag laddar upp för en fest då!
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 13:32Har 31km kvar, kommer ner den 23 maj.
Vi ses!
Har 31km kvar, kommer ner den 23 maj.
Vi ses!
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 19:59Spurtade imål ikväll med ett intervallpass. Tänkte softa här till fredag, sen så bär det av i (förhoppningsvis) god fart norröver igen.
Spurtade imål ikväll med ett intervallpass. Tänkte softa här till fredag, sen så bär det av i (förhoppningsvis) god fart norröver igen.
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 14:25Klar med marginell marginal i och med fredagsnattens pass!
Klar med marginell marginal i och med fredagsnattens pass!
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 11:17Nu är jag här sen några dagar. 🙂
Nu är jag här sen några dagar. 🙂