Quote from Guest on 2 May 2005, 21:31Rätt så nice sida... 🙂 Bra förslag Mr. D
Rätt så nice sida... 🙂 Bra förslag Mr. D
Quote from Funbeat user on 2 May 2005, 21:41thank you man... "hjälps man åt att hitta godbitar överallt inom allt så får man snart många godbitar gratis utan att leta"...
thank you man... "hjälps man åt att hitta godbitar överallt inom allt så får man snart många godbitar gratis utan att leta"...
Quote from Mathias Ericsson on 3 May 2005, 10:19Ha ha, är det där något slags livsmotto? 😉
Ha ha, är det där något slags livsmotto? 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2005, 11:37Ja det skulle man faktiskt kunna säga att det är... för så har iaf jag alltid fungerat...
Ja det skulle man faktiskt kunna säga att det är... för så har iaf jag alltid fungerat...
Quote from Klas Elmby on 3 May 2005, 16:03Vilken fint motto! Jag blir tårögd... 🙂
Ta bort era framtida(!) träningar. Ni ska ju bara fylla i NÄR ni har tränat...
Vilken fint motto! Jag blir tårögd... 🙂
Ta bort era framtida(!) träningar. Ni ska ju bara fylla i NÄR ni har tränat...
Quote from Mathias Ericsson on 3 May 2005, 17:32OK...
OK...
Quote from Funbeat user on 4 May 2005, 09:40Oj vad tuff du blev då Janne när du redan visste att du hade kött på benen efter vår mailkonversation igår under dagen...
Oj vad tuff du blev då Janne när du redan visste att du hade kött på benen efter vår mailkonversation igår under dagen...
Quote from Mathias Ericsson on 4 May 2005, 09:47Janne är en sån kille som beskriver sig själ som "Liten men Tuff" ha ha
Janne är en sån kille som beskriver sig själ som "Liten men Tuff" ha ha
Quote from Klas Elmby on 4 May 2005, 09:51Det var inte meningen att låta så burdus, men ibland måste man ryta till... 😉
Om du, Henke, kikar på klockslaget så ser du att jag skrev inlägget innan vår mailkonversation. HA!
Det var inte meningen att låta så burdus, men ibland måste man ryta till... 😉
Om du, Henke, kikar på klockslaget så ser du att jag skrev inlägget innan vår mailkonversation. HA!
Quote from Funbeat user on 4 May 2005, 10:17*mummel* $&%¤(@#!!! DÄR! ...just sådär håller du på när du är som mest besserwisser-nazist!
*mummel* $&%¤(@#!!! DÄR! ...just sådär håller du på när du är som mest besserwisser-nazist!